بخشدار بردخون:

دفاع مقدس صفحه زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

بردخون(پانا)_ بخشدار بردخون گفت دفاع مقدس صفحه زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس صفحه زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، علی اخلاقی در آیین زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان شهید بردستانی بردخون اظهار کرد: امروز زنگ ایثار و مقاومت با تاسی به مکتب ایثارگرانه شهید حاج قاسم سلیمانی نواخته شد و امیدواریم بتوانیم از اخلاق، وفاداری به ولایت و رهبری و دلسوزی های حاج قاسم در برابر خانواده شهداء و ایثارگران درس بگیریم.

بخشدار بردخون افزود: دفاع مقدس صفحه زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است زیرا درس ایثار و از خودگذشتگی، یکی از مهمترین نکته‌های این دوران تاثیر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس، زیباترین واژه برای توصیف شجاعت و شهامت ملت قهرمان ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند و آینه تمام نمای شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی های جوانان برومند ایران اسلامی است.

اخلاقی با بیان اینکه شهدا گنجینه‌های ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: باید از راه و روش این گنجینه‌های ماندگار به‌خوبی بهره بگیریم و به‌عنوان الگویی ارزشمند به نسل جوان معرفی کنیم.

بخشدار بردخون افزود : زنگ ایثار و مقاومت که امروز در همه مدارس کشور به صدا درآمد تنها یک کار نمادین نیست بلکه یک کار فرهنگی عمیق و ارزشمند است، چراکه برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن نیاز داریم از فرهنگ دفاع مقدس کمک بگیریم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز گفت: دستگاه تعلیم و تربیت کشور مزین به نام ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و حدود ۵ هزار شهید معلم است و آموزش و پرورش افتخار دارد که ۲۵ هزار جانباز، ۵ هزار آزاده و ۷۱ هزار رزمنده در این وزارتخانه حضور و فعالیت دارند.

حیدر مغدانی افزود: فرارسیدن چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی مجاهدت ها و از خود گذشتگی هایی رزمندگان اسلام در این دوران به نسل جوان و نوجوان استتا بدانند این کشور میراث خون شهیدانی است که عاشقانه جان خود را فدا کردند.

وی اضافه کرد: باید این مجاهدت ها و حماسه ها را به شیوه های مختلف و جذاب که مرتبط با رده سنی دانش آموزان است به نسل جدید معرفی کرد تا دانش آموزان، شهدا را به عنوان الگوی زندگی خود بشناسند و برگزینند.

در این آیین که تعدادی از مسؤولان بخش، فرهنگیان و کارشناسان اداری حضور داشتند زنگ ایثار و مقاومت نواخته شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار