به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس :

نواخته شدن زنگ " ایثار و مقاومت" در مدارس بخش کاکی

کاکی(پانا)_ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، زنگ ایثار و مقاومت با حضور جمعی از مسوولان بخش در دبیرستان آیت الله دشتی (ره) نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ " ایثار و مقاومت" در مدارس بخش کاکی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی ؛ در دومین روز از هفته دفاع مقدس ، زنگ ایثار و مقاومت با حضور جمعی از مسئولان بخش و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش در دبیرستان آیت الله دشتی (ره) نواخته شد.

منصور احمدی در آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: ما وظیفه داریم در این هفته از همه اقشار مردم که در آن روز‌ها به نبرد با دشمن رفتند و از کشور عزیزمان دفاع کردند به ویژه معلمان و دانش‌آموزان قدردانی کنیم.

امام جمعه بخش کاکی با اشاره به اینکه گرامیداشت چهلیمین سالگرد دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت : امروز بر همه ما لازم است با تاسی از شهید سلیمانی با حمایت از رهبری و ولایت در برابر استکبار ایستادگی کنیم .

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در انتشار آرمان های انقلاب و دفاع مقدس افزود: شما دانش‌آموزان امروز باید در سنگر علم و دانش ادامه دهنده راه شهیدان باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار