طرح نذرآب 3 هلال احمر یزد در خراسان جنوبی اجرا شد

یزد(پانا)_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اعزام نیروهای داوطلبی هلال احمر یزد به نهبندان، گفت: طرح نذرآب 3 هلال احمر یزد در خراسان جنوبی اجرا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح نذرآب 3 هلال احمر یزد در خراسان جنوبی اجرا شد

محسن حرازی زاده یزدی گفت: در طرح نذر آب 3 استان یزد در کشور توانست موفقیت های بسیاری به دست آورد. این طرح از سال 97 در کشور شروع به کار کرد و در ابتدا بیشتر در حوزه آبرسانی به وسیله تانکرها شروع کرد ولی با توجه به ظرفیت های گسترده هلال احمر در استان یزد، در تامین و توزیع بسته های معیشتی و بحث درمان هم به صورت ویژه وارد شدیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: سال 97 در سیستان و بلوچستان طرح نذرآب 1 یزد اجرا شد و سال گذشته هم دومین دوره این طرح در منطقه هرمزگان و بندر خمیر خدمات درمانی و دیگر طرح ها اجرا شد.

حرازی زاده یزدی گفت: با توجه به بازخورد مناسبی که مناطق محروم کشور در دو طرح گذشته داشت، امسال هم طرح نذرآب اجرا شد و تیم های امدادی یزد به نهبندان استان خراسان جنوبی اعزام شد و 20 نفر از نیروهای امدادی داوطلبی یزد در حوزه های تخصصی درمانی به فعالیت و خدمت پرداختند .

وی با بیان اینکه در این منطقه به صورت ویژه بحث آب شرب با مشکل مواجه بود گفت: در این زمان با سپاه الغدیر استان یزد هم هماهنگی لازم صورت گرفت که در زمینه احیای قنات های آنها تلاش کند و در حوزه سازندگی هم به این منطقه کمک رسانی شود .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا اقدامات بسیار خوبی از سوی هلال احمر صورت گرفت و مشارکت در تامین بسته های معیشتی و بهداشتی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت .

وی ادامه داد: در این زمینه مشارکت خیرین و عموم مردم بسیار خوب بود و خوشبختانه با همکاری نهادهای مختلف هلال احمر توانست اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزند و جلوی وقوع بسیاری از مشکلات را بگیرد .

حرازی زاده یزدی با اشاره به افزایش 30 درصدی اعزام نیروهای امدادی برای کمک به حوادث در کوه های یزد اشاره کرد و گفت: در تمام این حوادث سعی شد در سریع ترین زمان ممکن بیشترین خدمات ارائه شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار