هلال احمر در حال تامین واکسن مورد نیاز کشور است

یزد(پانا)_ معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور از ورود حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا تا یک ماه آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر در حال تامین واکسن مورد نیاز کشور است

شریفی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های استان یزد بهره مندی از نیروی انسانی توانمند و نخبه است اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان یزد هم از این ظرفیت به خوبی بهره مند شده است .

وی افزود: هلال احمر یزد یکی از بهترین استان های کشور به حساب می آید که می تواند علاوه بر استان یزد، برخی استان های همجوار و جنوب کشور را هم از خدمات خود بهره مند کند.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور گفت: در دوره جدید مدیریت این نهاد در استان یزد، همدلی ها بسیار خوب شده و همین موضوع سبب شده که بسیاری از اقدامات با سرعت بهتر و بیشتری انجام شود.

شریفی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران گفت: پس از شیوع کرونا، در بحث تامین دارو، تجهیزات و ابزار کمک به بیماران، هلال احمر به صورت جدی ورود پیدا کرد و توانست بخش زیادی از مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها را در این مدت از طرف خیرین و کمک های هلال احمر تامین کرده و به وزارت بهداشت و سایر سازمان های ذیربط تحویل دهد.

وی به موضوع واکسن کرونا هم اشاره کرد و گفت: الان هم با تمام توان هلال احمر در حال واردات واکسن های آنفلوآنزا است و انشاالله تا یک ماه آینده حجم بسیار زیادی از این واکسن ها به بازار کشور وارد می شود.

شریفی ادامه داد: استان یزد در طرح نذرآب به خوبی ورود پیدا کرد و به خانواده های نیازمندی که در نقاط مختلف بودند کمک کرد تا در این ایام بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار