کارگران اجازه ندادند چرخ تولید کشور متوقف شود

تهران ( پانا) - وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی می‌گوید کارگران، دومین قشر عظیمی بودند که با تقدیم هزاران شهید و جانباز، از یک سو درخت انقلاب را در مسیر رشد آبیاری کردند و از سوی دیگر با تلاش شبانه روزی اجازه ندادند چرخ تولید متوقف شود.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگران اجازه ندادند چرخ تولید کشور متوقف شود

به گزارش روز سه شنبه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری» در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دستاوردهای سیاسی و اجتماعی از مهمترین رهاوردهای دفاع مقدس است. بسیج همگانی مردم بیش از هر چیز نشان از وحدت ملی و التزام جمعیِ ایرانیان به حفظ منابع، مرزها و سرمایه های ملی دارد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین دستاوردهای بین المللی این حماسه و ثمره جهانی آن، شناساندن انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که با دفاع غیورانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیت و قطعیت آن، افزوده شد.

وزیر تعاون اظهارداشت: اقتدار و عزت ملی و خودباوری، برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی از دیگر وجوه دفاع مقدس است، به طوریکه امروزه به عنوان دهمین کشور در تولید علم در دنیا مطرح هستیم.

وی در ادامه پیام گفت: غنای فرهنگ، اعتلای ایمان و باورها و اعتقادات، و به عبارتی دقیق‌تر، دفاع مقدس زمینه ساز ترویج فرهنگ مقدسی شد که راه اتصال به ملکوت را برای آحاد جامعه هموار ساخت.

شریعتمداری افزود: با وجود اینکه امروزه در وضعیت نبرد نظامیِ مشخصی قرار نداریم اما درگیر نبردهای پیچیده اقتصادی، فرهنگی و اطلاعاتی هستیم و برای موفقیت در این جنگ‌ها باید قواعد و مهارت‌های این عرصه را بدانیم تا دستاوردهای دوران دفاع مقدس را ارج نهیم و بتوانیم پیروز میدان جهش تولید باشیم و جهادگران این میدان پر پیچ و خم، قشر شرافتمند کارگر هستند که ضامن استقلال کشورند و پیشرفت ایران اسلامی در گرو تلاش آنان است.

هرساله سی و یکم شهریورماه همزمان با بمبماران فرودگاه‌های کشور توسط رژیم بعثی عراق به نام هفتته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار