نواختن زنگ ایثار و مقاومت در منطقه 18

تهران (پانا) - زنگ مقاومت و ایثار با حضور فروتن، مدیر منطقه، رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، حجت الاسلام شکوهی مسئول قرآن وعترت ، سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر صفری فرمانده بسیج ناحیه مسلم بن عقیل، فتحی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 ساعت 9 صبح در دبستان دخترانه سعادت نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ ایثار و مقاومت در منطقه 18

عطاء اله فروتن مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 سخنان خود را با یادآوری یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس از جمله شهید قدمی به عنوان معلم و اولین مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه 18 آغاز کرد.

وی گفت: زنگ مقاومت کشور ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی نواخته شده است. از همان اوایل انقلاب مردم کشورمان رشادت ها و مقاومت های زیادی را به منصه ظهور رسانده اند، مقاومت در دل مقاومت را ایجاد کرده اند.

وی افزود: از جمله این مقاومت ها می توان به مقاومت در برابر تمام ترورهای ناجوانمردانه کشور های بیگانه، ترورهای دانشمندان هسته ای، ترورهای فرهنگی و اکنون هم مقاومت در برابر ویروس منحوس کرونا که سراسر جهان را در بر گرفته اشاره کرد.

فروتن در ادامه گفت: یکی از افتخارات در زمینه مقاومت از سوی آموزش و پرورش که همگام با کادر درمان در برابر ویروس انجام شده، ایجاد شبکه شاد است که هزاران کاربر همزمان از برنامه های آموزشی و پرورشی استفاده مفید می کنند.

در پایان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، ضمن بیان خاطره ای به تشریح فلسفه مراسم هایی همانند زنگ مقاومت پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این دست مراسم ها انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت، جوانمردی، اخلاق گرایی و دینداری به نسل آینده است. چنانچه در چهل سال گذشته این فرهنگ روز به روز بالیده و شکوفا شده و امروز تکیه گاه محکمی برای صیانت از آرمان های انقلاب و میهمن اسلامی ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار