آغاز به کار پایگاه انتخاب رشته‌کنکور سراسری در اداره آموزش و‌پرورش چهاردانگه

چهاردانگه(پانا)- پایگاه انتخاب رشته مرکز مشاوره مدرسه ،وابسته به اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ، برای داوطلبین مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری ۱۳۹۹ با حضور مشاورین مجرب منطقه ،آماده ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته در جهت انتخاب آگاهان برای موفقیت در آخرین گام کنکور را دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار پایگاه انتخاب رشته‌کنکور سراسری در اداره آموزش و‌پرورش چهاردانگه

مزیدلو معاون پرورشی و تربیت بدنی چهاردانگه با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه انتخاب رشته داوطلبین به صورت حضوری انجام می شودرعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای داوطلبین مراجعه کننده به محل پایگاه انتخاب رشته الزامی است.

او ادامه داد: پایگاه انتخاب رشته با توجه به اعلام سازمان سنجش از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ تا پایان مهلت انتخاب رشته براساس اعلام سازمان سنجش دایر بوده و آماده ارائه خدمات مشاوره رشته‌ای برای داوطلبین بوده و زمان فعالیت پایگاه انتخاب رشته هر روز از ساعت ۸صبح الی ساعت۱۳:۳۰ظهر تا پایان مهلت انتخاب رشته براساس اعلام سازمان سنجش است.

مزیدلو با تاکید بر اینکه داوطلبین هنگام مراجعه به پایگاه انتخاب رشته کارنامه چاپ شده مربوط به اعلام نتایج کنکور سازمان سنجش را به همراه داشته باشند، ادامه داد:چنانچه مراجعه داوطلبین به پایگاه انتخاب رشته پر ازدحام باشد، زمان مراجعه داوطلبین به صورت زوج و فرد و یا سیستم نوبت دهی خواهد بود.

خبرنگار: پوریا خسروجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار