واکنش هاشمی به جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام شجریان

تهران (پانا) -رئیس شورای شهر تهران به انتشار نامه‌ جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
واکنش هاشمی به جلوگیری از نامگذاری خیابانی به نام شجریان

محسن هاشمی در پایان دویست و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه پرباری داشتیم و هم گزارش شورایاری ها ارائه شد و هم به مناسبت هفته دفاع مقدس سردار یزدی صحبت کردند.

او ادامه داد: در دستورها نیز دو لایحه یک فوریتی مربوط به ورود سهام شرکت های شهروند و همشهری به بورس و زیست شبانه که با اسم جدیدی به نام بیداری شهر توسط شهرداری به شورا ارائه شد، مصوب شد.اسم با مسماتری است و می تواند تعریف های بهتری داشته باشد.

هاشمی ادامه داد: بحث سند راهبردی توسعه منابع انسانی که می تواند ساختار شهرداری را پویا کند نیز بررسی و کلیات آن رای آورد.

وی درخصوص انتشار نامه ای از سوی ایشان درباره جلوگیری از نامگذاری خیابان استاد شجریان در شبکه‌های بیگانه گفت: این موضوع بسیار قدیمی و مربوط به یک سال پیش است. در شورا درباره آن صحبت شد و به این دلیل که کار جنبه تخریبی داشت به این نتیجه رسیدیم که سخنگوی شورای شهر با قاطعیت به این موصوع پاسخ دهند و روشنگری کنند.

هاشمی تاکید کرد: هدف این کار روشنگری نبود و تخریبی بود. در نامه نوشته نشده که موضوع منتفی است، بلکه نوشته شده برای اینکه این موضوع حل شود صبر کنید و فکر نمی کنم نگرانی درباره این موضوع وجود داشته باشد و نگران نشوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار