در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی؛

اسدالله بادامچیان: دولت با همکاری مجلس و قوه قضاییه مشکلات مهم مردم و کشور را رفع کند

تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت دفاع مقدس در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در برابر شبیخون فرهنگی، تهاجمات سیاسی و تحریم‌های اقتصادی ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اسدالله بادامچیان: دولت با همکاری مجلس و قوه قضاییه مشکلات مهم مردم و کشور را رفع کند

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان، در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس برای حفاظت از همه ارزش‌ها و نظام جمهوری اسلامی ولایی و استقلال و آزادی بود و این دفاع مقدس هنوز در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در برابر شبیخون فرهنگی و تهاجمات سیاسی و تحریم‌های اقتصادی ادامه دارد که مسلماً پیروزی از آن مدافعان ارزش‌گرا است.

وی با تبریک به سپاه، ارتش و همه نیروهای مسلح و بسیجیان دلاور، گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی عزت، شکوه و غلبه جندالله را حکایت می‌کند و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی تحت فرماندهی ولی امر مسلمین به جایگاهی رسیده که آمریکای متجاوز و سلطه‌گران ستمگر از آن نگرانی دارند و استکبار جهانی جرأت تجاوز به میهن اسلامی عزیزمان را ندارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: تمهیدات نیروهای اسلام در آماده‌سازی قدرت شگرف در پیشرفت‌های جنگ‌افزاری، ایران را به یکی از 10 کشور بزرگ که دارای قدرت نظامی غیر هسته‌ای هستند قرار داده است و تجربیات و ابتکارات نظامی لشکریان اسلام در راه بیداری اسلامی ملت‌های مظلوم پشتوانه جهاد آنهاست.

بادامچیان با طلب علو درجات و عنایات خداوند، برای همه شهدای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج گفت: شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش علاوه بر رسوایی و ذلت استکبار آمریکایی، موج عظیمی را در جهان اسلام ایجاد کرد که دامنه آن کرانه‌های فتح و پیروزی را برای مستضعفان جهان به ارمغان می‌آورد.

وی تصریح کرد: امروز نهضت مقاومت در سراسر جهان اسلام گسترده و نهادینه شده است و بیداری اسلامی، خواب مستکبرین و صهیونیسم را آشفته کرده است؛ رزمندگان اسلام با پشتوانه امدادهای الهی در غزه، لبنان و سوریه صهیونیسم اشغالگر را در محاصره دارند و از حمایت ملت‌های مسلمان و آزادیخواه برخوردار هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در این خصوص به یکی از فرمایشات امام راحل اشاره کرد که امام خمینی (ره) فرمودند: «تصمیم داریم پرچم لآ اِلَهَ اِلّا اللّهُ را به قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم و ایران به ‌عنوان یک دژ نظامی و آسیب‌ناپذیر، سربازان اسلام را به اصول و روش‌های مبارزه علیه نظام‌های کفر و شرک آشنا سازد.» بادامچیان تصریح کرد: امروز اسلام در ۵ قاره جهان شناخته شده است و در صحنه سیاست جهانی نقش موثری دارد و دشمنیِ دشمنان اسلام و توطئه‌های آنها راه به جایی نمی‌برد.

وی ادامه داد: امروز آمریکا در ضعیف‌ترین موقعیت به سر می‌برد و در آستانه یک جنگ داخلی است، این کشور به بدهکارترین کشور جهان تبدیل شده و نامزدهای انتخاباتی همدیگر را به تقلب در انتخابات متهم می‌کنند.

وی افزود: در این جنگ قدرتِ دولتمردان آمریکا، مردم که ناراضی از همه آنهاست، در خیابان‌ها تظاهرات کرده، پرچم آمریکا را آتش می‌زنند و مجسمه‌های سران قبلی آمریکا را سرنگون می‌سازند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا نیز جهانی شده است، گفت: اروپایی‌ها نیز در ضعف و بحران به سر می‌برند، در چنین شرایطی است که سران آمریکا برخی حکام ذلیل، ترسو و خائن عرب را وادار کردند که در جهت منافع انتخاباتی ترامپ با اسرائیل اشغالگر و جلاد اعراب روابط رسمی برقرار نماید؛ این اقدام خائنانه کاملا محکوم است و آشکارتر شدن چهره این خائنان بیشتر به ضرر صهیونیست‌ها و آمریکاست.

بادامچیان تاکید کرد که فرزندان شهدای صبرا و شتیلا این خائن‌ها را نخواهند بخشید. وی افزود: همواره مسلمانان از این نوع خائن‌ها آسیب دیدند و خیانت کاران هم دیر یا زود به جزای خیانت خود دچار شدند.

وی تصریح کرد: آمریکا معمولاً تمایل دارد که مزدورانش با چهره فریبکارانه مقاصد غرب را برآورده سازند و زمانی که مزدوری مانند سادات، نقاب از چهره بر می‌دارد، دلیل آنست که مهره خویش را از روی ناچاری و استیصال ذبح کرده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از دولت خواست با همکاری مجلس و قوه قضاییه مشکلات مهم مردم و کشور مانند کاهش ارزش پول ملی، کاهش خرید قدرت مردم، مشکل ارز، مسکن و قاچاق را رفع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار