آیین نواختن زنگ مقاومت در مدرسه استثنایی توحید منطقه ۱۳ تهران

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، آئین نواختن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدرسه حرفه ای و پیش حرفه ای استثنایی توحید منطقه ۱۳ تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین نواختن زنگ مقاومت در مدرسه استثنایی توحید منطقه ۱۳ تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس حادثه ای عظیم بود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس یک گنجینه بی نهایت است.

حسینی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: مقام معظم رهبری در چهلمین پاسداشت دفاع مقدس فرمودند "هرچقدر از دوران دفاع مقدس دور میشویم معرفت شناسی ار دفاع مقدس را باید افزایش دهیم و با معرفت شناسی باید از تحریف این گنجینه بزرگ جلوگیری کنیم."

وی گفت: نظام تعلیم و تربیت مخاطب اصلی آزاد سازی و کشف این گنجینه بی نهایت است و نقش اصلی را در اشاعه فرهنگی ایثار و شهادت را دارد. عناصر دفاع مقدس شامل خانواده های شهدا، رزمندگان و صحنه های دفاع مقدس هنوز در دسترس هستند و باید از این عناصر نهایت بهره را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برد.

معاون وزیر با بیان اینکه ایثار پژوهی و شهید پژوهی باید در دل مدارس وارد شود اظهار کرد: باید دانش آموزان با این گنجینه بی نهایت از طریق ایثار پژوهی و شهید پژوهی آشنا شوند و از دل این پژوهش ها آثار ارزشمندی میتواند بیرون بیاید.

معاون وزیر با بیان اینکه تربیت دانش آموز تمام ساحتی هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت است افزود: پرورش دانش آموز شجاع، با ایمان، مردم دار، باصفا، متدین و معتقد از اهداف نظام تعلیم و تربیت است و ایثارگران، شهدا و رزمندگان نمونه بارز این صفات اخلاقی هستند که می‌توانند الگوهای رفتاری تمامی دانش آموزان باشند.

در پایان این مراسم زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور معاون وزیر، رئیس آموزش و پرورش منطقه 13، رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و مسئولینی از نیروهای مسلح نواخته شد و همچنین از ایثارگران مدرسه توحید نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار