در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

رخشانی‌مهر: امنیت و سربلندی امروز کشور مرهون رشادت‌های مجاهدان دفاع مقدس است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره مجاهدان جنگ تحمیلی، امنیت و تعالی کشور را مرهون رشادت‌های این جهادگران دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: امنیت و سربلندی امروز کشور مرهون رشادت‌های مجاهدان دفاع مقدس است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطرهشهیدان را گرامی داشت و نوشت:

«چهار دهه از زیباترین مصادیق تجلی همراهی ملت ایران در برابر دشمن می‌گذرد، دفاع مقدس همان مفهومی که باعث شد هشت سال جنگ تحمیلی را با افتخار بگذرانیم و اجازه ندهیم ذره ای از خاک وطن به دست دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برسد.

دفاعی مقدس به وسعت ایران که پیر و جوان و زن و مرد از هر قشری را به میدان عمل آورد تا با همبستگی در برابر صف آرایی دشمنان درسی بزرگ به آنها دهند و آن میهن پرستی و دفاع از ارزش های ایران و نظام جمهوری اسلامی تا پای جان بود.

چهار دهه از برگ زرین افتخاراتمان در ایام دفاع مقدس می‌گذرد و هرچند سال ها از آن ایام فاصله گرفتیم اما همچنان زندگی وبالندگی این وطن مدیون رشادت‌هایی است که برای تعالی و پیشرفت کشور به خرج داده شد تا مبادا بیگانه قصد دست درازی به آن را داشته باشد.

همچنان و تا ابد فرزندان این مرز و بوم امنیت، سربلندی و زندگی‌شان را وام‌دار جوانانی هستند که جهادی در مقابله با قدرت‌های بزرگ دنیا جسورانه و غیرتمندانه مبارزه کردند تا مبادا ناموس و وطنشان زیر سلطه قدرت‌های استکباری باشد، مبادا ذره ذره وطنشان غنایم سلطه‌گران باشد و مبادا عزتشان زیر بار ظلم دشمن پایمال شود.

چهل سال از حمله وحشیانه دشمن بعثی و همدستانش گذشت و جای جای وطن از خون جوانان غیور ایرانی گلگون شد تا آیندگان بدانندذره ذره این خاک و مرز پر گوهر با چه زحمتی سال‌هاست اقتدارش را زیر بار سنگین ترین حملات و با حداقل تسلیحات و امکانات حفظ کرده است.

یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال آرزومندیم تا حال که در سنگر جنگ نرم با دشمن قرار گرفتیم بتوانیم همچون مجاهدان هشت سال دفاع مقدس سربلند باشیم و فرزندان وطن را از شر شیاطین و دشمنان مصون بداریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار