همزمان با سراسر کشور:

آوای مهر و عاطفه در مدارس استان گلستان طنین انداز شد

گلستان(پانا)- همزمان با سراسر کشور، مراسم متمرکز نواخته شدن زنگ جشن عاطفه‌ها در استان گلستان در دبستان تشکیلاتی هاجر شهرستان گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آوای مهر و عاطفه در مدارس استان گلستان طنین انداز شد

همزمان با سراسر کشور، صبح امروز مراسم متمرکز جشن عاطفه ها با حضور گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان، تربتی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان و جمعی دیگر از مسئولین در دبستان هاجر گرگان برگزارشد.

در این مراسم گوهری راد گفت:جشن عاطفه ها محل بسیار خوبی برای تامین نیاز دانش آموزان نیازمند است که این جشن هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود. اما امسال با توجه به وضعیت کرونایی موجود به مشارکت حداکثری مردم و دانش آموزان برای کمک به همنوعان خود داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در پایان گفت: بسیار خوشحالیم که امسال با مشکلات بسیاری که وجود داشت جشن عاطفه ها را در استان گلستان و شهرستان گرگان به عنوان نماد این کار برگزار کردیم که با استقبال زیاد دانش آموزان و خانواده ها همراه شد.

مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان بااشاره به اینکه یاری و مهربانی و مشارکت جویی از منش های دوازده گانه تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی است بیان کردند: جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری فرصت مناسبی، برای مشارکت هرچه بیشتر و تمرین مهرورزی است که از آن به عنوان کلاس درسی برای دانش آموزان می توان نام برد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: مراسم جشن عاطفه ها امسال به صورت پایلوت در شهرستان گرگان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و سایر شهرستان های استان برگزار شد.

در ادامه مراسم، بابایی مدیرکل کمیته امداد خمینی گفت: جشن عاطفه ها امسال با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان گلستان، آموزش و پرورش و صدا و سیمای استان گلستان و نیروی مقاومت بسیج با هدف تامین ملزومات دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند که در مدارس بنا به دلایلی قادر به ادامه تحصیل نیستند برگزار می‌شود.

بابایی ادامه داد: خوشبختانه امسال با وجود ویروس کرونا باز هم با کمک خیرین و مردم عزیز استان توانستیم مبالغ بسیار خوبی را جمع آوری کنیم که در غالب لوازم التحریر و یا ملزومات با همکاری آموزش و پرورش و مدارس سراسر استان بین دانش آموزان نیازمند تقسیم خواهد شد.

در پایان بابایی گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی به صورت غیر حضوری کمیته امداد دغدغه تامین ملزومات غیر حضوری به ویژه تبلت را دارد که بیش از 5 درص دانش آموزان نیازمند به این ابزار آموزشی هستند.

برنامه عملیاتی کمیته امداد تهیه 2000 تبلت برای دانش آموزان نیازمند است که خوشبختانه تا این لحظه 25 درصد آن تامین شده که تا آخر مهر ماه بین خانواده های نیازمند تقسیم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار