پیام رئیس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس

زنجان (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان طی پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس کل دادگستری استان زنجان  به مناسبت هفته دفاع مقدس

متن پیام به شرح ذیل است:

سی و یکم شهریورماه، یادآور خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس و گنجینه ارزشمندی از پایمردی‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی پیر و مرادشان سپردند و با سلاح ایمان و بصیرت، رویای شکست ناپذیری قدرت‌های بزرگ و ایادی منطقه‌ای آنان را برای همیشه باطل کردند.

بی شک رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان غیور ایران اسلامی که با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، جلوه‌ها و آموزه‌های متعالی حسینی را برای نسل‌های آینده به ارمغان گذاشتند.

در طی هشت سال دفاع همه جانبه و تحمل سختی‌ها در مقابل هجوم دشمن متجاوز، موجب شد تا شاهد به زانو درآمدن دشمنان و عزت و سرافرازی امت مسلمان و استحکام حکومت ولایی و تمامیت ارضی کشور و حصول خودباوری در عرصه دانش، پژوهش، فناوری و نیل به اهداف بلند در سازندگی ایران اسلامی شود. بی گمان منشا این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها تبلور روح ایمان و وحدت در رزمندگان اسلام و در پرتو توجهات حق تعالی بوده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، جانبازان، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، آزادگان و مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی به‌ویژه مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان زنجان تهنیت عرض کرده، عزت و سر افرازی بیش از پیش همگان را در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار