آئین تجلیل از فعالین نماز و معرفی نمازخانه های برتر مدارس منطقه ۱۳

تهران(پانا)- مراسم تجلیل از فعالین نماز و معرفی نمازخانه های برتر مدارس منطقه با حضور سید محمد هادی حسینی، مدیر آموزس و پرورش منطقه ۱۳، علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و مدیران و معاونان مدارس برتر در امر اقامه نماز و تجهیز نمازخانه های مدارس، در سالن ۹ دی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از فعالین نماز و معرفی نمازخانه های برتر مدارس منطقه ۱۳

به گزارش پانا در ابتدای مراسم، سید محمد هادی حسینی ضمن تشکر از همکاران فعال در امر اقامه نماز به اهمیت موضوع توسعه و تعمیق فرهنگ نماز در مدارس اشاره کرده و گفت: در شرایط کنونی که حضور دانش آموزان را کمتر و کمرنگ تر در مدارس شاهد هستیم، این رسالت بر دوش ماست که ارتباط دانش آموزان و خانواده های آنان را با نماز و اهمیت اقامه آن و پیوندشان با مساجد حفظ کنیم تا این ارتباط در خانواده ها نهادینه شده و به فرهنگ اقامه نماز تبدیل شود.
مدیر منطقه افزود: در این شرایط نباید اجازه داد که میان دانش آموزان، خانواده ها، نماز و مسجد فاصله ایجاد شود. چرا که نماز همچون برنامه ی جامع انسان سازی است که باعث رشد و تکامل انسان در بعد معنوی و انسانی می شود.
در ادامه مراسم امیری معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه طی سخنانی با اشاره به اهمیت و ضرورت تجلیل از زحمات و تلاش دانش آموزان و همکاران و نخبگان قرآنی منطقه؛ گفت: در سال تحصیلی گذشته با تلاش و پیگیری همکاران و دانش آموزان و مشارکت آنان در فعالیت های قرآن و نماز مدارس شاهد کسب سیزده رتبه ی استانی و رتبهی اول کشوری در مسابقات قرآن و نماز دانش آموزی و فرهنگیان بودیم که این موضوع افتخاری برای منطقه محسوب می شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه افزود: برای ادامه مسیر و تشویق این نخبگان برگزاری مراسمات تجلیل ضروری و دارای اهمیت است که باعث ترغیب و تشویق و ایجاد انگیزه بیشتر در همکاران و دانش آموزان می شود.
وی گفت: لازم به ذکر است که جشنواره آستان ملکوت برای چهارمین سال متوالی و با هدف شناسایی فعالین امر اقامه و توسعه فرهنگ نماز در سطح مدارس شهر تهران برگزار شد.
در پایان جلسه از مدیران و معاونان پرورشی مدارس منتخب این جشنواره با اهدای تندیس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار