تشکیل هسته های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان

بیرجند (پانا)- سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی عنوان کرد با شیوع کرونا اقدامات موثری انجام شد که تشکیل هسته های آموزشی و بارگذاری محتوای مجازی، از جمله آنهاست.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل هسته های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان

ایرج مهدی زاده، سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در آئین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با شیوع کرونا، اقدامات موثری در حوزه آموزش مجازی انجام شد.
او ادامه داد: در این راستا، محتوای تدریس ۳۸۰ استاد در سامانه lms دانشگاه بیرجند بارگذاری شده است.
سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان گفت: ۱۴ حلقه و هسته آموزشی نیز در فضای حقیقی و مجازی برای پیگیری امور آموزشی تشکیل شده است.

او گفت: در جشنواره ملی ایده پردازی ۲۷۰ اثر از خراسان جنوبی حضور دارند که در مرحله داوری قرار داشته و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.
مهدی زاده تصریح کرد: همایش منطقه ای تاثیر تربیت بر شعر و ادب فارسی و جشنواره ملی آموزش تاریخ که به واسطه کرونا به تعویق افتاده بود، در آبان ماه برگزار خواهد شد.
سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به فعال بودن ۴ نشریه فرهنگی دانشجویی در سطح استان گفت: برنامه هایی در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب در جریان است.

او گفت: ۱۰ هکتار زمین به دانشگاه فرهنگیان استان اختصاص یافته است که با جدیت در حال انجام امور عمرانی هستیم تا بتوانیم قسمتی از مشکلات خوابگاه های دانشجویی را مرتفع کنیم.

مهدی زاده شعار امسال دانشگاه فرهنگیان را خیزش به سوی کیفیت عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با عمل به این شعار در زمینه های مختلف، به اعتلای هر چه بیشتر دانشگاه فرهنگیان کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار