نگرانی از خشک شدن باغ 27 هزار متری «ادونتیست» در تهران

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران نسبت به خشک شدن باغ 27 هزار متری «ادونتیست» هشدار داد .

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نگرانی از  خشک شدن باغ 27 هزار متری «ادونتیست» در تهران

شهربانو امانی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با تشکر از شهرداری تهران برای انتخاب 22 خیابان بدون خودرو در روز جهانی بدون خودرو، گفت: این اتفاق را به فال نیک گرفته و امیدواریم با اجرای TOD (توسعه حمل و نقل محور) شهر به انسان ها برگردد.

وی با بیان اینکه متاسفانه با خبر شدیم که ستاد اجرایی فرمان امام به باغ 27 هزار متری «ادونتیست» که صدها درخت با بن 180 تا 200 دارد که در آستانه خشک شدن است، گفت: لازم است که مسئولان باغ حداقل اجازه دهند که نمایندگان شهرداری منطقه علاوه بر آبیاری نسبت به آمار برداری هم اقدام کنند.

همچنین الهام فخاری نیز در تذکری با بیان اینکه ارائه خدمات اجتماعی از سوی شهرداری تهران برای گروه های خاص جز وظایف است گفت: متاسفانه علیرغم اینکه توجه به خدمات ارائه شده اجتماعی مهم است اما شاهدیم که حکم مدیریت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی بعداز گذشت ماه ها همچنان «سرپرست» است.

وی با تاکید بر اینکه موعد قانونی حضور سرپرست گذشته و لازم است مدیریت این مجموعه تعیین تکلیف شود افزود: مدیر یک مجموعه یا حکم دارد یا ندارد و این شرایط سرپرستی آن هم برای ماه های طولانی قطعا موجب بلاتکلیفی سازمان شده و آن را تضعیف می کنند و لازم است شهردار تهران هر چه سریعتر فکری برای این موضوع داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار