انتقاد از از قرائت بیانیه علیه معاونت اجتماعی شهرداری وکمیسیون اجتماعی شورای شهر در شورا

تهران (پانا) - رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از قرائت بیانیه علیه معاونت اجتماعی شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورا در صحن علنی انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد از  از قرائت بیانیه علیه معاونت اجتماعی شهرداری وکمیسیون اجتماعی شورای شهر در شورا

حسن خلیل آبادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با انتقاد از گزارش شورایاری منطقه ۸ و قرائت بیانیه علیه معاونت اجتماعی شهرداری تهران و کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: امروز در صحن شورا اتفاقی افتاد که زیبنده نبود چراکه رابط شورایاری به جای گزارش وضعیت منطقه اش به قرائت بیانیه آن هم علیه معاونت اجتماعی شهرداری و کمیسیون اجتماعی شورای شهر اقدام کرد.

وی با بیان اینکه قرائت بیانیه علیه بخشی از شورای شهر در حالی بود که عده زیادی از اعضای شورا سابقه شورایاری در محلات خود را دارند، اظهارکرد: شورای شهر که با شورایاری مخالف نیست، دیوان عدالت اداری فعالیت این نهاد را مغایر قانون دانسته است و ما هم نگران هستیم که مبادا فردا مسئولان قضایی بگویند چرا بودجه شهرداری را خرج جایی کردید که غیر قانونی بوده است؟

خلیل آبادی با بیان اینکه من پیشنهاد دادم که اعضای شورای شهر نامه استفساریه به دیوان عدالت بنویسند و بپرسند که آیا این مصوبه فعلی دیوان به شورایاری فعلی تسری می یابد یا نه؟ گفت: هیات رئیسه نباید اجازه می داد که یک بخش شورا به یک بخش دیگر توهین کند این در حالیست که ما مخالف شورایاری نیستیم بلکه باید مجلس از نظر قانونی به شورایاری کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار