کلاس های انجمن مجریگری کانون شهید رجایی ناحیه دو شهر ری در شاد کلید خورد

شهر ری(پانا) - مهدیار مرصعی از تشکیل کلاس های انجمن مجریگری کانون شهید رجایی ناحیه دو شهر ری با مشارکت دانش آموزان علاقمند به مجریگری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس های انجمن مجریگری کانون شهید رجایی ناحیه دو شهر ری در شاد کلید خورد

مدیر کانون شهید رجایی در خصوص برگزاری این دوره از کلاسها به پانا گفت: با استقبال تعداد ۵۰ نفر از دانش آموزان در شبکه اجتماعی دانش آموزان "شاد" دوره های تخصصی فن بیان؛ مهارت ارتباطی، اجرا و تولید محتوا تشکیل شد.
مرصعی در ادامه گفت: فعالیت های اوقات فراغت کانون شهید رجایی با بازگشایی مدارس به صورت حضوری و مجازی کار خود را از سر گرفت. در هفته نخست بازگشایی مدارس کلاس اوریگامی با شرکت تعدادی از دانش آموران علاقمند در فضای روباز کانون تشکیل و بعد از آن کلاس های هوش مالی کودکان و نقاشی از جمله کلاس های کانون را در فضای مجازی شکل داد.
او گفت: انجمن مجریگری از جمله انجمن های فعال کانون نیز با تبلیغات نفرات منتخب دوره های قبل و اعضای انجمن اقدام به ثبت نام علاقمندان کرد که این دوره با حضور ۵۰ نفر از دانش آموزان در شاد به صورت کاملا حرفه ای تشکیل شد.
او درپایان اضافه کرد: دانش آموزان در سه ترم با محتوای تخصصی شامل: صداسازی، هوش کلامی، زبان بدن، طنز در بیان و روش های ارائه محتوا آشنا خواهند شد.
علاقمندان می توانند جهت شرکت در کلاس های کانون شهید رجایی ناحیه دو ری به کانال کانون در شاد به آدرس kanonrajaei@مراجعه کنند.
خبرنگار:جواد تلطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار