امام جمعه اردستان در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت؛

دفاع مردم ایران از نظام و ارزش های دینی خود با تقدیم هزاران شهید در دفاع مقدس

اردستان(پانا)-امام جمعه اردستان گفت:برگزاری مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در ۳۱ شهریور ماه هرسال،نشانگر گرامیداشت یاد تلاش و از جان‌گذشتگی رزمندگان اسلام است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مردم ایران از نظام و ارزش های دینی خود با تقدیم هزاران شهید در دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار پانا از اردستان؛حجت‌الاسلام حسن دهشیری در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه زینب بیگم اردستان اظهار کرد: ۴۰ سال از آغاز جنگ تحمیلی صدام‌ با حمایت‌های همه‌ جانبه کشورهای استکباری جهان و برخی سران عرب منطقه می‌گذرد و امروز ترامپ سخن از بازگرداندن‌ تحریم‌های شورای امنیت سخن به میان می‌آورد و قصد دارد، کشور و مردم مومن ما را به زانو درآورد اما کور خوانده است.

وی افزود: آمریکا و طرفدارانش بدانند که مردم مومن و انقلابی ایران در برابر زورگویان خواهند ایستاد،اینان همان مردمانی هستند که در دفاع مقدس با نثار جان خود و تقدیم هزاران شهید و جانباز از نظام اسلامی و ارزش‌های دینی خود دفاع کردند.

امام‌جمعه اردستان تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که ای اهل ایمان بدانید دشمن از شما دست بردار نیست تا اگر توانست دین را از شما بگیرد و از این رو باید در برابر دشمنان محکم و استوار ایستادگی کنیم.

وی با تجلیل از مجاهدت رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی تاکید کرد: هر سال در ۳۱ شهریور همزمان با سالروز آغاز جنگ مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت را شاهد هستیم که‌ نشانگر گرامیداشت یاد تلاش و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام است.

خبرنگار:علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار