31 هزارمتر از اراضی ملی در گلوگاه آزاد شد

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 31 هزار متر از اراضی ملی به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان گلوگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
31 هزارمتر از اراضی ملی در گلوگاه آزاد شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در پی تصرف مقادیر قابل توجهی از اراضی ملی توسط 4 نفر از سودجویان در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران،افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده، پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه و اداره منابع طبیعی آن شهرستان زمین های تصرف شده از ید متهمان رها سازی و بناهای ایجاد شده در آن تخریب شد .

سردارمیرزایی ارزش زمین رهاسازی شده از چنگ زمین خواران را بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

این مقام انتظامی، با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار