مدیر جدید اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری معرفی شد

شهرری(پانا)- با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستانهای استان تهران، محسن نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر جدید اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری معرفی شد

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در آیین معارفه مدیر جدید ناحیه یک شهرری و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: معلمان الگو و نشانه ایثار و فداکاری هستند و برای تعلیم و تربیت دانش‌آموز تمام تلاش خود را می کنند.

او با تشکر از زحمات مدیر قبل آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، بهروز نصیری و سرپرست این ناحیه گفت: با توجه به پراکندگی این ناحیه کارها سخت‌تر شده است و باید مدیریت لازم را برای این کار داشت و هنر مدیریت این است که اولویت‌ها در نظر گرفته شود و ناحیه یک ری از ظرفیت بالایی برخوردار است که می تواند در سطح استان خود را به خوبی نشان دهد.

در ادامه محسن نوروزیان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: در ابتدا از همه همکاران عزیز می‌خواهم که در این راه مرا همراهی کنند تا بتوانیم کارها را به خوبی پیش ببریم. نگاه ما باید یک نگاه حرفه‌ای باشد و تمام هدف ما در نظر گرفتن فعالیت دانش‌آموزی، فرهنگی و تربیتی و سلامت همکاران و دانش‌آموزان است که باید آن را در اولویت قرار دهیم.

نوروزیان عنوان کرد: ما باید با توجه به شیوع ویروس کرونا فرصتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم از فن‌آوری‌های نوین برای استفاده از آموزش دانش‌آموزان استفاده کنیم. ما همه باید با کمک یکدیگر از این وضع خارج شویم تا دوباره سلامت جامعه به روال عادی خود برگردد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار