آئین آغاز برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مراسم آغاز برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور فرماندار اسلامشهر ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آئین آغاز برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر

در این مراسم سرهنگ پاسدار هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) اسلامشهر در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای معزز اظهار کرد: ویژه برنامه‌ های فرهنگی، هنری در هفته دفاع مقدس با هدف ایجاد و تحکیم پیوند و انتقال قدرت انقلاب از نسل دوران جنگ تحمیلی به نسل جوان و آینده کشور، در گام دوم انقلاب با الگوگیری از حماسه دفاع مقدس در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامی داشت ایام ماه صفر به تشریح واقعه حضورکاروان خانواده امام حسین (ع) و مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شام پرداخت.

او سپس با نکو داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از حمله عراق با همکاری استکبار جهانی برای نابودی حکومت نوپای جمهوری اسلامی در سی و یکم شهریور 59 سخن گفت و افزود: امام راحل در آن دوران دستور بر رفع فتنه دشمن داد و ما امروز عظمت و بزرگی دفاع مقدس در چهلمین سال را شاهد هستیم.

امام جمعه اسلامشهر با بیان آیه بیست سوره توبه از آنانی سخن گفت که با ایمان محکم در راه خدا هجرت کردند و با مال و جان خود جهاد کرده و بیان کرد: اینان رستگاران دنیا و آخرت هستند و درجه مقام آنها نزد خدا بالاتر از همگان است و رزمندگان، شهدا، ایثارگران و آزادگان ما در سپاه، ارتش و بسیج و سایر قوا شامل این آیه هستند.

پس از اتمام این برنامه فرماندار اسلامشهر با حضور در اردوگاه شهید غلامی در سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری با شرکت‌کنندگان آئین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار