گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه چهار

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور در دبیرستان دخترانه شاهد آسیه زنگ ایثار را به صدا درآورد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در منطقه چهار

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار و جمعی از مسوولان محلی و مدیران مدارس شاهد در آموزشگاه دخترانه شاهد آسیه به صدا در آمد.

در این مراسم با شکوه محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، سرهنگ پاسدار کاظم رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا، سردار بسیجی ابوالقاسم رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه چهار، شهرام شهیدزاده، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهار حضور داشتند.

در ابتدای برنامه نفیسه حسینی، فرزند شهید و مدیر دبیرستان شاهد آسیه ضمن خیرمقدم به خانواده‌های معظم شهدا و میهمانان و مدعوین گزارش مختصری از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی این آموزشگاه ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا لونی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی مجاهدت ها و از خود گذشتگی هایی رزمندگان اسلام در این دوران به نسل جوان و نوجوان است.

وی فداکاری، ایثار و جانفشانی شهدا، ایثارگران و خانواده‌های صبور و مقاوم آن‌ها را رمز پیروزی ملت بزرگ ایران و شکست دشمنان انقلاب خواند و اظهار امیدواری کرد مدارس شاهد که مهد تربیت یادگاران دفاع مقدس هستند بتوانند به این رسالت خود عمل کنند.

شهرام شهیدزاده، سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهار، طی سخنانی بر تداوم راه شهدای بزرگ دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تاکید کرد.

در ادامه سردار رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه چهار از یادگاران و آزادگان سال های جبهه و جنگ که مدال افتخاری جانبازی را بر سینه دارد، به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ایثارگری های هم رزمان و همسنگران شهیدش پرداخت.

گفتنی است این مراسم یادواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محوطه حیاط این آموزشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار