شورای نگهبان مصوبه تشکیل کمیسیون قضایی مجلس را تایید کرد

نوروزی: اعضای هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس هفته جاری انتخاب می‌شوند/ کمیسیون فعلا با ۷ نماینده تشکیل می‌شود/ به ۱۰ نماینده جدید هم گفته شده که جایگاه شما کمیسیون قضایی و حقوقی است

تهران (پانا) - نماینده مردم رباط کریم از تایید مصوبه مجلس درباره تشکیل کمیسیون قضایی توسط شورای نگهبان خبر داد و گفت اعضای هیات رئیسه کمیسیون هفته جاری انتخاب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای نگهبان مصوبه تشکیل کمیسیون قضایی مجلس را تایید کرد

به گزارش روابط عمومی مجلس، حسن نوروزی از تایید مصوبه مجلس درباره اصلاح ماده 38 آیین‌نامه داخلی به منظور تعیین حد نصاب اعضای کمیسیون قضایی مجلس توسط شورای نگهبان خبر داد و گفت: نشست اعضای هیات رئیسه مجلس با روسای شعب دیروز برگزار و مقرر شد کمیسیون با ترکیب 7 نماینده فعلی تشکیل شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: البته به 10 نماینده جدید هم گفته شده که جایگاه شما کمیسیون قضایی و حقوقی است و در صورت عدم تمایل برای عضویت در کمیسیون باید با یک نفر از نماینده حقوقدان در سایر کمیسیون‌ها صحبت و در صورت موافقت او را جایگزین کنند.

وی با یادآوری اینکه اعضای هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی هفته جاری انتخاب می‌شوند، ادامه داد: مصوبه هیات رئیسه مجلس باید به اداره قوانین ابلاغ شود تا بتوان نسبت به تشکیل و انتخاب اعضای هیات رئیسه کمیسیون طی هفته جاری اقدام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار