شهدا رفتند تا ما ماندن را دریابیم

تهران (پانا) - ویژه برنامه «تهران میدان شهداء» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته با فرزندان شهدای فرمانده هشت سال جنگ تحمیلی گفتگو می کند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدا رفتند تا ما ماندن را دریابیم

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ شبکه رادیویی تهران از برنامه «تهران میدان شهداء» ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران؛ با همسر شهید، فرزندان، والدین شهداء گفتگو و یاد و خاطره شهداء را گرامی می دارد.

این ویژه برنامه که به مدت یک هفته هر شب ساعت 22 روی آنتن رادیو تهران می رود، کاری از گروه تهران و رویدادهاست که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به معرفی فرماندهان و سرداران شهید می پردازد. در این برنامه بیشتر با زندگی و خاطرات شهید یاسینی، شهید کشوری، شهید شیرودی، شهید اردستانی، شهید همت، شهید زین الدین، شهید غلامرضا رهبر آشنا می شویم و پای درد و دل فرزندان معزز شهداء می نشینیم که بعد از شهادت چه بر سر خانواده آنها گذشته است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار