فصل دوم «شهر امن» به زودی روی آنتن می‌رود

تهران (پانا) - مدیر شبکه پنج سیما، قائم مقام و مدیر گروه اجتماعی و مدیر گروه تهران و شهروندی این شبکه با سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
فصل دوم «شهر امن» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این دیدار مهندس سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما، برای تولید آثار فرهنگی، برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات،گزارش های شهروندی و... تاکید کرد و افزود: تولید محتوا با محوریت فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات و تخلفات در پایتخت از جمله موضوعات فرهنگی و بسیار مهم استکه شبکه پنج به آن خواهد پرداخت. وی همچنین به تولید فصل جدید برنامه شهر امن در شبکه پنج سیما اشاره کرد و افزود: این برنامه بزودی در کنداکتور صبحگاهی شبکه پنج سیما قرار خواهد گرفت.

اشناب ضمن بازدید از استودیوی برنامه تلویزیونی «شهر امن» درخصوص استفاده از ظرفیت ‌های این شبکه تلویزیونی اعلام آمادگی کرد و افزود: برای انعکاس اخبار، حوادث و تولیدات رسانه‌‌ای پلیس با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و حمل و نقل، شبکه پنج سیما همراه و حامی پلیس راهور تهران بزرگ است.

سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در این دیدار ضمن ارزشمند دانستن جایگاه رسانه ملی در ارتقا فرهنگ ترافیک اظهار داشت: پلیس با تمام امکانات آمادگی دارد تا در کنار تلویزیون با تولید آثار مختلف از جمله سریال، مسابقات تلویزیونی، برنامه های ترکیبی و... ضمن آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ترافیک ویژه ی همشهریان تهرانی درکاهش تصادفات و تخلفات سهم فرهنگی خود را در کنار فعالیت های انتظامی انجام دهد.

حمیدی افزود: تردیدی نیست که همکاران من در طول شبانه روز در پی تسهیل در تردد و ایجاد آرامش ترافیکی برای مردم تهران هستند لذا از ظرفیت شبکه پنج سیما بایستی به نفع فرهنگسازی و یادآوری قوانین راهنمایی و رانندگی و البته طرح ها و اقدامات پلیس در جهت تردد بهتر در شهر سود برد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان ضمن ارزشمند قلمداد کردن این دیدار افزود: استودیو پلیس پایتخت برای آغاز فصل جدید برنامه «شهر امن» در اختیار عوامل شبکه پنج سیما است و فیبر نوری این استودیو آماده ی پخش برنامه های مختلف به شکل زنده از تلویزیون است.

این دیدار با حضور سعید اشناب"مدیر شبکه پنج سیما"، مهدی کریمی"قائم مقام و مدیر گروه اجتماعی شبکه"، سید مرتضی عمادی "مدیر گروه تهران" و سردار محمد حسین حمیدی"رئیس پلیس راهور تهران بزرگ"، سرهنگ علی همه خانی "معاون آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ"، سرهنگ علی اصغر شریفی"رئیس مرکز اطلاع رسانی" و مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «شهر امن» برگزار شد.

برنامه تلویزیونی «شهر امن» با محوریت فرهنگ و کاهش ترافیک، کاهش تصادف و همچنین تخلفات رانندگی، بزودی از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار