جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس:

فرماندهان دفاع مقدس هم برنامه ریز و هم مبارز خط مقدم بودند

خلیل آباد (پانا)- جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس فرماندهان جنگ را هم فرماندهان پشت خط و هم فرماندهان خط مقدم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندهان دفاع مقدس هم برنامه ریز و هم مبارز خط مقدم بودند

محمد رمضانی در گفت و گو با پانا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه دفاع مقدس آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: فرماندهان جنگ فقط نقشه جنگ را طراحی نمی کردند تا سربازان آن را اجرا کنند، بلکه پس از طرح ریزی نقشه جلوتر از سربازان آماده نبرد بودند و به تعبیر معروف به سربازان می گفتند بیا نه اینکه برو.

وی با بیان اینکه گرچه سربازان ما داوطلب مبارزه بودند و برای دفاع از میهن از هیچ تلاشی دریغ نداشتند، گفت: حضور فرماندهان در خط مقدم روحیه سربازان را دوچندان می کرد و با شور و اشتیاق مضاعفی آماده نبرد می شدند.

رمضانی با یادآوری خاطرات جنگ گفت: اخلاص و ایمان نیروهای ما بی نظیر بود و این موضوع در رفتار دانش آموزی که شناسنامه خود را دست کاری می کرد تا بتواند از کشور دفاع کند و بر دشمن بتازد به خوبی مشهود است، اما الگوی اخلاص و ایمان فرماندهان بودند، در واقع فرماندهان هم در مسائل نظامی و هم در اخلاص و ایمان فرمانده و جلودار لشگر بودند.

وی گفت: علاوه بر اخلاص و ایمان نیروهای ما، همبستگی در هدف، عامل مهمی بود که حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهیم و در این مهم فرماندهان نقش مهمی برای داشتن حلقه اتحاد ایفا می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار