نتایج مرحله استانی جشنواره تولید محتوا درس تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی درمنزل اعلام شد

بوشهر(پانا)_ رییس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت پس از داوری ۵۰ اثر ارسالی به دبیر خانه درس تربیت بدنی در مرحله استان توسط کمیته تخصصی استان ۱۰ اثر برتر به دبیرخانه کشوری جشنواره تولید محتوا ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مرحله استانی جشنواره تولید محتوا درس تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی درمنزل اعلام شد

موچهر هوشیار اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس در جامعه و با عنایت به اینکه دانش آموزان و کودکان در حال رشد با اوقات فراغت فزاینده در منزل مواجه شده‌اند در این موقعیت فعالیت های ورزشی و حرکتی بهترین ابزار برای گذراندن اوقات فراغت و مقابله با سبک زندگی کم تحرک است و از طرفی باعث ایجاد نشاط، کاهش استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
هوشیار افزود: جشنواره تولید محتوا می تواند بستری مناسب برای توسعه و تعمیم درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و به منظور استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای توسعه و ترویج ورزش و فعالیت جسمانی در منزل را فراهم کنند.

او گفت: جشنواره در دو بخش تجویزی و اختیاری در سطح شهرستان، منطقه و استان برگزار شد.

هوشیار تصریح کرد: موضوع آموزشی درس تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی بر اساس کتاب راهنمای معلم تربیت بدنی در اختیار معلمان قرار گرفت و معلمان تربیت بدنی و دبیران تربیت بدنی و آموزگاران پایه در دو بخش تجویزی و اختیاری آثار خود را به دبیرخانه استان ارسال کردند. پس از جمع‌آوری ۵۰ اثر در هر دو بخش داوری‌ها انجام شد و آثار برتر در هر دو بخش تجویزی و اختیاری به دبیرخانه کشوری ارسال شد.
رییس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: محتوای الکترونیکی با توجه به شرایط کرونا در منزل و با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در فضای خانه و وسایل و ابزار در دسترس قابل اجرا تنظیم شد. حداکثر حجم محتوای الکترونیکی کمتر از ۵ دقیقه در نظر گرفته شد. محتوای برتر جهت استفاده سایر معلمان تربیت بدنی استان در قالب لوح فشرده تنظیم و به شهرستان مناطق ارسال خواهد شد.
هوشیار خاطر نشان کرد: از برگزیدگان در مراسمی تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار