گام دوم تولید محتوای پرورشی درتهران به ایستگاه آخر رسید

باستانی: مرحله سوم تولید محتوای پیشتازان تهرانی بزودی آغاز می شود

تهران (پانا) - در روزهایی که همچنان جامعه و آموزش و پرورش با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کند آموزش و پرورش شهر تهران به همت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در چند گام مختلف اقدام به تولید محتوا در حوزه پرورشی کرده است. عباس باستانی ، رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در گفتگو با پانا از اتمام گام دوم پروژه تولید محتوا خبر داد و اعلام کرد مقدمات مرحله سوم از تولید محتوا در سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در حال برنامه ریزی است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: مرحله سوم تولید محتوای پیشتازان تهرانی بزودی آغاز می شود

باستانی با اشاره به اینکه برای تولید محتوا در حوزه سازمان دانش آموزی چند مرحله مختلف طی شده است، گفت: از مدت ها قبل از شیوع کرونا و اوایل اسفندماه در سازمان دانش‌آموزی شهر تهران اقدام به تهیه کلیپ های آموزشی در حوزه تشکیلات و خبرگزاری پانا شد. مخاطب این کلیپ ها پیشتازان سازمان دانش‌آموزی شهر تهران بودند.
وی افزود: کم کم بعد از فروردین و با اوج گرفتن بیماری کرونا و غیرحضوری شدن مدارس تصمیم گرفته شد فرآیند این تولید محتواهای آموزشی بصورت منسجم تر در گام دوم پیگیری شود. در مرحله دوم تولید محتوای آموزشی در سه حوزه مشخص تشکیلات، مهارت اجتماعی و خبرنویسی و عکاسی در خبرگزاری پانا پیگیری شد.
رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: در مرحله دوم از تولید محتوا سعی شد یک فعالیت مشترک و مبتنی بر خرد جمعی با همکاری سازمان دانش آموزی مناطق نوزده گانه و حوزه استثنایی شهر تهران تعریف شود. بلحاظ محتوایی آموزش در سه حوزه تشکیلات، مهارت اجتماعی و خبرنویسی و عکاسی پانا مدنظر قرار گرفت و در ادامه کار برای ایجاد هم افزایی میان حوزه سازمان در اداره کل و مناطق نوزده گانه بنا شد بصورت هفتگی گروه تولید محتوا در یک منطقه حاضر شده و با کمک مدیران و همکاران سازمان دانش آموزی آن منطقه کلیپ های آموزشی تهیه شود.
باستانی افزود: در مدت سه ماه تابستان همزمان محتواها تولید و در بستر شبکه شاد برای استفاده دانش آموزان ارایه شد. آخرین محتوا در هفته آخر شهریورماه تولید شد و پرونده مرحله دوم از تولید محتوا در سازمان دانش آموزی بسته شد.
رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران با اشاره به اینکه حوزه سازمان دانش آموزی در ایام کرونا از آموزش مهارت ها عقب نمانده است، گفت: برای سال تحصیلی جدید بنا داریم مثل گذشته آموزش های تشکیلاتی و مهارتی در بستر شبکه فعال نگه داریم و از سوی دیگر گام سوم تولید محتوا در سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در حال برنامه ریزی است. در این مرحله بنا را بر همکاری گرفتن از سایر نهادهای فعال آموزشی داخل یا خارج از آموزش و پرورش گذاشته ایم. برای تولید محتوا در سه حوزه تشکیلات، مهارت های اجتماعی و خبرنویسی و عکاسی پانا تصمیم داریم با نهادهای مختلف وارد گفتگو ومذاکره شویم تا از تجربیات ارزشمند آنها نیز جهت بالا بردن کیفیت آموزش های مان استفاده کنیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد کرونا باعث غفلت از فعالیت های حوزه پرورشی و تربیت اجتماعی دانش آموزان مدارس نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار