بازدید سرزده نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدارس شهر تهران

تهران (پانا) - صبح امروز عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه نجف آبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی؛ احمدی لاشکی، معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و شهری مدیر کل نوسازی شهر تهران از مدارس منطقه 12 بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدارس شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌ و پرورش شهرتهران، فولادوند در این بازدید با اشاره به کمبود کلاس های درسی و تعداد زیاد نیروهای بازنشسته و آسیب های اجتماعی به عنوان معضلاتی که آموزش و پرورش درگیر آن است اظهار کرد: از اسفند سال گذشته در کنار نیروهای درمانی، فرهنگیان شریف آموزش و پرورش سنگ تمام گذاشته اند. شهر تهران بر خلاف تصور عامه مردم از لحاظ کلاس درسی در مضیقه بسیار زیادی است، تعداد زیادی از نیروها بازنشسته می شوند و از لحاظ کلاس درسی هشت هزار کلاس تخریبی داریم، هفت هزار کلاس نیاز به مقاوم سازی و هفت هزار کلاس هم کم داریم.

وی افزود: بالغ بر 27 درصد دانش آموزان شهر تهران از آموزش های حضوری استفاده می کنند و بسیاری از مطالب آموزشی شبکه های صدا و سیما توسط فرهنگیان شهر تهران تولید می شود.

نجف آبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از زحمات آموزش و پرورش در همه زمینه ها تقدیر و تشکر کرد و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: همانطور که در جنگ نشان دادیم ما پیروان همه ادیان برای دفاع از کیان میهن با هم در مقابل دشمن جنگیدیم. امروز هم به یاری خدا در مقابل همه مشکلات با هم به پیروزی می رسیم.

وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی به صراحت بر حقوق اقلیت های دینی تاکید کرده و ما هم خدمتگزار همه دانش آموزان از جمله دانش آموزان اقلیت هستیم. برای بازگشایی بهترین تدبیر همین شکل بازگشایی توامان حضوری و مجازی است، زیرا در برخی نقاط کشور امکان مجازی برگزار کردن نبود و تعدادی از دانش آموزان داری گوشی همراه نیستند.

رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این مراسم بیان کرد: همکاران ما همیشه پای کار هستند و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین آموزش و پرورش و سازمان نوسازی هست، ما تعمیرات و کارهای هوشمند سازی مدارس را در سریعترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار