برگزاری نشست فاطمه سید مومن و رئیس کمیته امداد شمیرانات

تهران(پانا)- جلسه کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه شمیرانات با حضور سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک و رئیس کمیته امداد شمیرانات و اعضای هیات عامل مرکز نیکوکاری مجمع شمیرانات در دفتر مدیریت منطقه جهت بررسی نحوه خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست فاطمه سید مومن و رئیس کمیته امداد شمیرانات

جلسه کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور فاطمه سید مومن، سرپرست اداره آموزش و پرورش و حسن محمدی، رئیس کمیته امداد اداره شمیرانات و اعضای هیات عامل مرکز نیکوکاری مجمع شمیرانات، با محوریت شورعاطفه ها برگزار شد.
رئیس کمیته امداد اداره شمیرانات ضمن تبریک انتصاب شایسته فاطمه سید مومن ازتلاش های مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه یک تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد؛ که همکاری های کمیته امداد و آموزش و پرورش منطقه یک همانند گذشته در سطح وسیع ادامه یابد.
در این نشست با هم اندیشی راهکارهایی جهت شناسایی و کمک رسانی به دانش آموزان و خانواده های آنها پیش بینی شد.
همچنین مقرر شد تمهیدات لازم برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و مراکز نیکوکاری در جهت بهره گیری از فضای مجازی، تهیه و توزیع لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی از راه دور از جمله تبلت انجام شود.
این جلسه به منظور خدمت رسانی بهتر به دانش آموزان لازم التوجه جهت تهیه پوشاک و لوازم التحریر، برنامه ریزی لازم جهت ارائه خدمت با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد شمیرانات برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار