آغاز بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از تماشاخانه‌های خصوصی

تهران (پانا) - مدیرکل هنرهای نمایشی روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با حضور در تئاتر مستقل تهران، تماشاخانه نوفل لوشاتو، پردیس تئاتر شهرزاد و تماشاخانه مهرگان ضمن بازدید، با مدیران این تئاترهای خصوصی گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از تماشاخانه‌های خصوصی

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با همراهی رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و محسن حسن‌زاده مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی به ۴ تماشاخانه خصوصی رفت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه‌ها قرار گرفت.

قادر آشنا در این بازدید ۳ ساعته ضمن دیدار از ظرفیت‌های موجود در این ۴ تماشاخانه خصوصی با مدیران آن‌ها گفت‌وگو و بر حمایت از تئاترهای خصوصی تاکید کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی از فعالیت تماشاخانه‌های خصوصی در شرایط شیوع ویروس کرونا تشکر کرد و گفت: تلاش شما برای روشن نگاه داشتن چراغ تئاتر بسیار ارزشمند است. بنده هم به صورت مستمر پیگیر طرح‌های حمایتی از گروه‌های نمایشی و تماشاخانه‌های خصوصی هستم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

آشنا ظرفیت تئاترهای خصوصی را یک فرصت برای فضای فرهنگ و هنر کشور برشمرد و ادامه داد: وجود این ۴ تماشاخانه در کنار مجموعه‌های دولتی هویت ویژه‌ای به این منطقه از شهر داده و اثرگذاری این موضوع در آینده بیشتر به چشم می‌آید.

در این دیدار مدیرکل هنرهای نمایشی در جریان مشکلات این تماشاخانه‌ها قرار گرفت و تأکید کرد بنا بر بضاعت و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از جریان تئاتر خصوصی کشور حمایت خواهد کرد.

طبق برنامه‌ریزی روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از تماشاخانه‌های خصوصی در روزهای آینده و به تناوب ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار