محمود امانی: دفاع مقدس اوج افتخار و شجاعت ملت ایران است

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با صدور پیامی هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۴۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
محمود امانی: دفاع مقدس اوج افتخار و شجاعت ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای عالی آموزش و پرورش، در پیام محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت آمده است:

«دفاع مقدس، زیباترین واژه برای توصیف شجاعت و شهامت ملت دلیر ایران است که خاطرات رشادتها و دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند و آینه تمام نمای شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی های جوانان برومند ایران اسلامی است که با خون خود درخت نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و نشان دادند با توکل به نیروی الهی و وحدت و همدلی، می توان هر دشمن ظالمی را به زانو درآورد.

اوج افتخار، شجاعت و گنجینه ای از نفیس ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از سرزمین خود است. روزهایی که وجب به وجب خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق شهامت، شجاعت و آزادگی را به اهتزاز درآورده اند.

بی تردید هفته بزرگداشت «دفاع مقدس» به فرموده‌ی مقام معظم رهبری:«اوج افتخارات ملت ایران است». فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های فرزندان و سربازان دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، تجلیل و تکریم نمایند.

تقارن هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مجموعه ای از آموزه های الهی و انسانی در تعالی روحیه فداکاری، شهامت و از خودگذشتگی است با بهار تعلیم و تربیت را به بسیجیان محترم، فرهنگیان گرانقدر و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار