رئیس ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر:

امنیت نظام اسلامی در عرصه های بین المللی، نتیجه اوج گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت است

اسلامشهر(پانا) - نشست خبری فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) و رئیس ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر با اصحاب رسانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امنیت نظام اسلامی در عرصه های بین المللی، نتیجه اوج گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت است

در این جلسه سرهنگ هادی ایلکا در سخنانی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس همپای انقلاب اسلامی از مرز چهل سالگی عبور کرد و اکنون امنیت نظام اسلامی و توفندگی در عرصه های بین المللی نتیجه اوج گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت، بیانیه گام دوم انقلاب و تأسی و الگوگیری کشورهای همسایه و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است و همه این موارد را مدیون خون شهدا هستیم.

او در ادامه افزود: قدرت پوشالی آمریکا که به دنبال ایجاد دهکده جهانی بود به همراه مولفه های قدرت استکبار جهانی در حال زوال و نابودی قرار دارد و با تثبیت جایگاه جهانی انقلاب اسلامی تهدیدات دیگر اثری ندارد .

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: روحیه ایثار و شهادت از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در میان جوانان جاری است و در مواردی از ما جلوتر حرکت می کنند. امروز وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را در تمامی عرصه ها زنده نگاه داریم و فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای حماسه هشت سال دفاع مقدس را به نسل بعد انتقال دهیم.

سرهنگ ایلکا در تشریح برنامه های گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: برنامه‌های متعددی از جمله آبروی محله با هدف احترام و ارج نهادن به رزمندگان، شهدا و ایثارگران و خانواده معزز آنان، راه اندازی کاروان دفاع مقدس در سطح شهرستان، همایش تجلیل از رزمندگان و جهره های ماندگار، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در واحدهای آموزشی، اجرای طرح های فرهنگی در ادارات و نهادها، برگزاری شب شعر، تجلیل از رزمندگان مدافع سلامت، طرح کمک مومنانه و شبی با ستاره ها را در هفته دفاع مقدس اجرا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از این نشست خبری بیان کرد: مردم ما از اول در کنار انقلاب اسلامی ایستادند و در تمامی عرصه ها از جمله تحریم ظالمانه در مقابل دشمنان، استکبار جهانی ایستادند و امروز سپاه و بسیج در راستای این همه عظمت ملت بزرگوار ایران اسلامی در تمامی صحنه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... به ایفای نقش خود می پردازد.

او خاطر نشان کرد: سپاه سید الشهدا (ع) اسلامشهر هم با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ روانی دشمنان و نقش جوانان در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی سعی در جذب این عزیزان در بسیج دانش آموزی با عنایت به گام دوم انقلاب را دارد و نمونه بارز آن را در گروه سرود جوانان و نوجوانان شهرستان اسلامشهر می توان مشاهده کرد که شهرستان مهد سرود کشور است و از سوی دیگر با راه اندازی خانه های مشاوره آسمانی، راه اندازی کارگاه های اقتصادی با هدف استقلال خانواده و ده ها برنامه دیگر در کنار آمادگی همیشگی رزمی را در حال اجرا داریم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار