مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی؛ عنوان کرد: مهمترین شاخصه برنامه های عملکردی آموزش و پرورش استان حفظ سلامت دانش آموزان به عنوان یک اصل فراگیر است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ کورش مودت عصر امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه ۹۹ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مهمترین اصل در امر بازگشایی مدارس استان خوزستان توجه به ویژه به اصل فراگیر حفظ سلامت دانش آموزان است و در این راستا مجموعه تعلیم و تربیت استان از همه ظرفیت های خود برای ارتقای شاخص های بهداشتی مدارس سراسر استان استفاده کرد.
او در ادامه با برشمردن اقدامات آموزش و پرورش استان در راستای جهاد آموزشی؛ توضیح داد: بالغ بر یک هزار و ۳۷۳ فایل تخصصی آموزشی پایه های مختلف تحصیلی توسط آموزگاران و دبیران خوزستانی تولید و بر بستر کانال اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در سایت آپارات قرار گرفت که با بازخوردهای خوب دانش آموزان و معلمان همراه شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه استان خوزستان اولین استان کشور بود که استودیو تخصصی آوای مدرسه را راه اندازی کرد؛ توضیح داد: این استودیو با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال و با حضور استاندار خوزستان در روز ۲۸ اسفندماه راه اندازی شد تا با استفاده از ظرفیت دبیران و آموزگاران برتر محتوای آموزشی جهت استفاده معلمان تولید و انتشار یابد.
مودت در ادامه با اشاره به وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خوزستان؛ عنوان کرد: امسال ۵ هزار سهمیه استخدامی دانشگاه فرهنگیان برای استان خوزستان جذب شده است. هم چنین ۱ هزار و ۷۴۱ دانشجو معلم امسال از دانشگاه فارغ التحصیل شدند و به مجموعه تعلیم و تربیت استان پیوستند. هم چنین در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۹ نیز بیش از ۲ هزار سهمیه استخدامی به استان خوزستان اختصاص یافته است که آزمون مذکور در آبان ماه برگزار خواهد شد.


او در پایان یادآور شد: بسیج عمومی همه امکانات در راستای حفظ سلامت دانش آمورلن به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار