تخفیف‌های ویژه برای سربازان فراری در هفته دفاع مقدس

تهران (پانا) - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت در هفته دفاع مقدس سربازان فراری اگر خودشان را معرفی کنند از تخفیف‌های ویژه برخوردار می‌شوند و به هیچ وجه زندانی نخواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف‌های ویژه برای سربازان فراری در هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام شکرالله بهرامی عصر یکشنبه در گفت وگویی افزود: سربازان وظیفه‌ای که فراری شده اند پس از پایان خدمت سربازی با احتساب ایامی که خدمت کرده‌اند از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند و به هیچ وجه زندانی نخواهند شد.

وی گفت: فقط پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل می‌شود و تا زمانی که خدمت شان تمام شود از نهایت تخفیف‌های بهره‌مند می‌شوند و کمترین مشکلی برای آن‌ها پیش نمی‌آید.

بهرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرار از سربازی در سال‌های اخیر روند کاهشی داشته است؟ افزود: کم و بیش فرار از سربازی هست اما در سال‌های اخیر کم شده است.

وی گفت: سربازان متوجه شدند که سازمان‌ها و محاکم قضایی نسبت به آن‌ها حالت رافت و رحمت دارند ضمن اینکه پیشگیری از وقوع جرم در میان نیروهای مسلح به گونه‌ای است که باعث خوشایند شدن محیط خدمت و سربازی شده و تلاش شده است افراد در محل زندگی خودشان بیشتر خدمت سربازی را بگذرانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار