مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد:

بسیج در زمینه خدمات اجتماعی بسیار فعال عمل کرده است

بجنورد (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در دیدار با فرمانده سپاه مقاومت بسیج گفت :بسیج دانش آموزی علیرغم اقدامات نظامی قوی در زمینه خدمات اجتماعی نیز بسیار قوی عمل کرده است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیج در زمینه خدمات اجتماعی بسیار فعال عمل کرده است

به گزارش پانا ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ضمن تشریح برنامه های اجرایی در مدارس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و قدر دانی از ایثارگران و فرزندان معظم شهداء ، اظهار داشت:با توجه به شرایط موجود در جامعه و بیماری کرونا که آموزش دانش آموزان بصورت مجازی شکل گرفت بسیج دانش آموزی در زمینه توزیع بسته های آموزشی و بهداشتی در مناطق حاشیه و محروم شهرستان ،همکاری بسیار قوی را داشتند.

محمد امیری ادامه داد:سال تحصیلی جدید پر از ابهام و چالش خواهد بودکه امیدواریم حوزه بسیج دانش آموزی مطابق روال گذشته ، حمایت خود را از آموزش و پرورش داشته باشند .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در این دیدارضمن قدر دانی از حماسه عظیم ملت غیور ایران در دفاع از انقلاب اسلامی، بیان داشت:ما هر چه داریم از دفاع مقدس است و دفاع مقدس جزء ایام ا... به شمار می آید و خدا به ملت ما توفیق داده است که بسیج جزء جهاد محسوب شود که این جهاد شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی نمود.

سرهنگ الهی راد ادامه داد:مسئولیت بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،امانتی در دست ما است که روزی باید پاسخ بدهیم و اگر در این راستا درست و موفق عمل کنیم ، قطعا سربلند خواهیم شد .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد بیان داشت:تمام تلاش ما ، تبیین گفتمان اسلامی و انقلابی است و این تبیین در مدارس ما که بنیادن محسوب میشود بر ما واجب است و در زمینه های علمی،سازندگی و سایر فعالیتها ،بسیج موفق عمل کرده و بسیار موثر بوده است .

سرهنگ الهی راد در خصوص همکاری خدمات اجتماعی با آموزش و پرورش از جمله مواد شوینده و ماسک و ...اعلام آمادگی نمود .

مهدی حسن زاده ،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد نیز در این گفتگو به تشریح برنامه های اجرایی در مدارس و فضا سازی به مناسبت هفته دفاع مقدس ،پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار