شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار با محوریت فضای مجازی برگزار شد

تهران (پانا) - محمد حسین لونی مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در عرصه امور تربیتی را امری حیاتی خواند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار با محوریت فضای مجازی برگزار شد

شورای پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با محوریت فضای مجازی با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان مسوول و کارشناسان این معاونت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اندیشکده تحول برگزار شد.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از زحمات همکاران در تولید محتوا و بازدید از مدارس گفت: رعایت دقیق توصیه های بهداشتی و آموزش نکات بهداشت و سلامت به دانش آموزان در بازدید از مدارس اصل و محور بازدید است که پیش از مسائل آموزشی و تربیتی برای ما اهمیت دارد.

گلشن در خصوص تولید محتوای الکترونیکی ابراز کرد: معاونان و مربیان هر آموزشگاه دست کم در یک موضوع از مجموع فعالیت های حوزه پرورشی و تربیتی ورود کنند و در آن زمینه به تولید محتوا بپردازند و با توجه به موضوع برای اظهار نظر تخصصی به کارشناسی ها ارسال کنند.

وی بیان کرد: جلسات مجازی با معاونان و مربیان پرورشی مدارس به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت و برای همکارانی که در این جلسات حضور فعال داشته باشند گواهی ضمن خدمت صادر خواهد شد.

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی استفاده از ظرفیت فضای مجازی در عرصه امور تربیتی را امری حیاتی خواند.

لونی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سالیانه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: فعالیت های تربیتی در فضای مجازی کم رنگ است و لازم است در این خصوص تلاش های بیشتری صورت بگیرد.

لونی خاطرنشان کرد: کرونا، پدیده نوظهوری است است که میهمانی او همچنان ادامه دارد و ماندگار شده است و خانواده ها نگرانند، اما با این شرایط که حضور دانش آموزان را در مدارس نداریم و مدارس با ده درصد ظرفیت فعالند، باید برای قریب به یکصد و سی هزار دانش آموز برنامه ریزی کنیم، ایده بگیریم و طرحی نو دراندازیم و میزان حضور و مشارکت دانش آموزان را در مسابقات مجازی قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی و جشنواره های حوزه تربیتی افزایش دهیم.

لونی با تاکید بر جلسات مستمر و منظم معاونان و مربیان پرورشی در گفت و گو با پانا گفت: با تمام تنگناها و مضایق موجود، معاونان و مربیان باید با اعتقاد به کار تربیتی اهتمام کنند و با جذب حداکثری، همه دانش آموزان درگیر این گونه فعالیت ها شوند.

در ادامه کارشناسان مسوول با گزارش مختصر از حوزه کاری، نقطه نظرات خود را منعکس کردند.

گفتنی است "زنگ ایثار" همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در آموزشگاه شاهد آسیه، صبحگاه مشترک بسیجیان در محوطه حیاط اداره، پخش کلیپ های جبهه و نمایشگاه عکس معرفی شهید ابراهیم هادی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنایت به (جشنواره علمدار) با رویکرد گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور، صیانت از میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدرسه و مکتب درس آموز، بازنمایی حقیقی از تصویر آن شهید آسمانی به مثابه نمادی از هم پیوستگی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی در اداره آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار