معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان :

زائران اربعین حسینی از حرکت به سوی مرز‌ها خودداری کنند

اهواز (پانا) - معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان خبر داد مرز‌های چهارگانه کشور از سوی عراق بسته هستند و خروج زائران اربعین حسینی(ع) از ایران امکانپذیر نیست.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
زائران اربعین حسینی از حرکت به سوی مرز‌ها خودداری کنند

ولی‌الله حیاتی در حاشیه نشست ستاد استانی شورای اربعین حسینی(ع) در گفت و گو با خبرنگاران؛ اظهار کرد: براساس اعلام کشور عراق مبنی بر معذوریت پذیرش زائران اربعین حسینی(ع) به دلیل شیوع ویروس کرونا، مرز‌های چهارگانه بین ایران و عراق بسته هستند.

او جلوگیری از حرکت زائران از نقاط مختلف کشور به سوی مرز‌های کشور و استان خوزستان را امری مهم عنوان کرد و افزود: همه فرمانداران شهرستان‌ها بر ممانعت از حرکت زائران اربعین حسینی(ع) توجیه شده اند و موظف هستند جلوی حرکت‌های خودجوش کاروان‌های راهپیمایی را بگیرند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان بیان کرد: البته برگزاری برنامه‌های عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه صفر با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان‌های استان خوزستان بلامانع است و امیدواریم با اقناع سازی فرهنگی و همکاری مردم و عاشقان ائمه اطهار علیهم السلام شاهد کنترل بیماری کرونا باشیم.

او خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هیچگونه زیرساختی در مرز‌ها پیش بینی نشده است، از زائران خواهشمندیم به هیچ عنوان به سمت مرز‌ها حرکت نکنند، چرا که قطعا با مشکل مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از خروج آن‌ها از کشور، مجبور به بازگشت به شهر‌های خود هستند، پس امسال عزاداری اربعین حسینی(ع) را باشکوه‌تر از سال‌های قبل در مناطق خود برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار