تقدیر از برگزیدگان کشوری مسابقات پرسش مهر و فرهنگی هنری منطقه ۱۳

تهران(پانا)- جلسه تجلیل از افتخار آفرینان مسابقات پرسش مهر و فرهنگی هنری منطقه ۱۳ با حضور سید محمد هادی حسینی، مدیر منطقه، علی امیری معاون پرورشی و تربیت بدنی، همکاران حوزه پرورشی، همکاران برگزیده و دانش آموزان برتر کشوری، روز یکشنبه ۳۰ شهریور در منطقه۱۳ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان کشوری مسابقات پرسش مهر و فرهنگی هنری منطقه ۱۳

سید محمد هادی حسینی ضمن خیر مقدم به حاضرین و میهمانان جلسه و تبریک و تهنیت به مناسبت چهلمین سالروز هشت سال دفاع مقدس گفت: جوانان در دفاع مقتدرانه با رشادت و جانفشانی در مکتب عاشورایی حماسه آفریدند. امیدوارم همه ما در رفتار و کردارمان یک ایرانی و یک مسلمان بمانیم و اجازه ندهیم انقلاب عظیم اسلامی به دست دشمنان اسلام بیفتد.


وی تصریح کرد: جایگاه رفیع مسابقات پرسش مهر و مسابقات فرهنگی هنری بر همه ثابت شده است بنده در برگزاری این مسابقات به مدت ۴۰ سال حضور داشته ام و به حضور خود در این عرصه افتخار می کنم.
اوگفت: زمانی ما می‌توانیم این مسابقات را نهادینه و توسعه دهیم که برگزاری آن هدفمند باشد و به هدف مطلوب آن برسیم.

یکی از اهداف این مسابقات غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همراه با آموختن مهارت است.
حسینی مدیر آموزش و پروش منطقه ۱۳ گفت: شعار ما در منطقه" استعدادیابی و هدایت دانش آموزان" است؛ حفظ برترین های مسابقات برای آینده کشور از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است. حمایت از این دانش آموزان و حفظ آنان در کانون های فرهنگی منطقه حائز اهمیت است.
حسینی گفت: در شرایط کنونی یکی از اهداف منطقه این بوده که مسابقات را از حالت سنتی و بی رنگ خارج کنیم و در فضای مجازی به خلق آثار جدید بپردازیم و آموزش مجازی را فرصتی مناسب برای پیشبرد و پیشرفت مسابقات در زمینه های مختلف، بدانیم.
وی افزود: تشکل های دانش آموزی در انجام فعالیت های گروهی باید فعال تر از قبل باشد و برنامه های خود را در قالب تولید محتوا ادامه دهند، دانش آموزان می توانند در این زمینه به ما انگیزه و ایده دهند تا بتوانیم تمام ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین را اجرا کنیم.
حسینی ضمن قدردانی از حضور دانش آموزان و همکاران گفت: ما با کمک شما دانش آموزان و خانواده ها می توانیم جامعه ای سالم، سازنده و حیات طیبه را بسازیم.
در پایان از طرف معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه جهت تقدیر و تجلیل، هدایایی به برگزیدگان برتر کشوری تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار