سروش شرافت دانش آموز یزدی رتبه ۵ کنکور سراسری ریاضی سال ۹۹ را کسب کرد

یزد (پانا) - سروش شرافت متولد بیست و ششم تیر سال ۱۳۸۱ دانش آموز آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید صدوقی از یزد توانست رتبه ۵ کنکور سراسری رشته ریاضی را از آن خود کند و به عنوان تنها رتبه تک رقمی در یزد شناخته شود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سروش شرافت دانش آموز یزدی رتبه ۵ کنکور سراسری ریاضی سال ۹۹ را کسب کرد

سروش شرافت رتبه پنجم کنکور سراسری رشته ریاضی در ارتباط با شیوه خواندن دروس به پانا گفت: به طور کلی مشکلی با دروس رشته ام و درس خواندن نداشتم. به صورت جدی درس نمی خواندم اما همیشه اعتقاد به خواندن دروس به صورت " منظم " داشتم .

شرافت با اشاره به نقش موثر خانواده در موفقیتش اظهار کرد: خوشبختانه خانواده ‌ ای حامی داشتم. مادر که بسیار پیگیر درسهایم بودند و همیشه نتایج آزمون هایم را بررسی می ‌ کردند و پدر هم همانند یک مشاور خوب حامی و همراه من بودند .

شرافت در ارتباط با استرس زا بودن کنکور امسال بیان کرد: متاسفانه وضعیت و شرایط برای دانش آموزان کنکوری پر از اضطراب و استرس بود اما به نظرم خواستن توانستن است و من تصمیم گرفتم که در جلسه تمرکز کنم و توانستم . توصیه ام به دانش آموزانی که امسال کنکور دارند این است که به صورت منظم درس بخوانند و از ته قلب بخواهند که در جلسه تمرکز لازم و کافی را داشته باشند .

همچنین وی عامل موفقیت خود را تلاش مستمر و حمایت خانواده دانست و تصریح کرد: موفقیت از نظر من یعنی فرد احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد و معتقدم این موفقیت در آزمون را با تلاش و حمایت خانواده ‌ ام به دست آوردم و تصمیم دارم در رشته کامپیوتر درسم را ادامه دهم .

وی ضمن تشکر از آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید صدوقی عنوان کرد: مدرسه شهید صدوقی بسیار خوب و بود به طور کلی هم فضای مدرسه عالی بود و هم مشاوران مدرسه. اینکه مدرسه ای با دانش آموزان همراه باشد و شرایط را طوری فراهم آورد که دانش آموز بتواند به درس هایش برسد، خودش عامل مهمی در موفقیت دانش آموزان است .

وی در ارتباط با فعالیت های خارج از مدرسه گفت همیشه تفریحاتی به جز درس خواندن در برنامه ام داشتم. بسیار معتقد به داشتن نظم و در کنار آن رسیدگی به امور دیگری همانند کتاب خوب خواندن و فیلم خوب دیدن هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار