رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر در سمت خود ابقاءشد

بوشهر(پانا)- مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان با حضور دبیر فدراسیون بسکتبال، مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین ستادی اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد. در این آیین رضا رضا زاده رییس پیشین این هیات با 16 رای در سمت خود ابقا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر در سمت خود ابقاءشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان با حضور دبیر فدراسیون بسکتبال، مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین ستادی اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.

در این آیین رضا رضا زاده رییس پیشین این هیات با 16 رای در سمت خود ابقا شد.
دبیر فدراسیون بسکتبال در این آیین گفت: یکی از اهداف فدراسیون بنیه هیات های استان های کشور است.
شبنم کلاهی افزود: تمام بازوان اصلی و توان فدراسیون بسکتبال در قالب روسای هیات استانی با مدیران کل ورزش و جوانان کشور صورت می گیردو استان بوشهر در این زمینه پیشتاز است.

وی اضافه کرد: در مجمع و هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال مصوب شد که برای تقویت و رشد تیم های لیگ برتر بازیکن پایه و تیم های لیگ دسته اول بسکتبال حمایت ویژه ای صورت گیرد.

دبیر فدراسیون با اشاره به حمایت خوب مدیر کل ورزش و جوانان از ورزش بانوان در این رشته گفت: در سال گذشته تیم بانوان استان بوشهر در لیگ های کشوری عملکرد مناسبی داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز، هیات بسکتبال را جز3 هیات برتر استان عنوان کرد و افزود: در این چند ساله با عملکرد مناسب این هیات مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته است.

احمد بهروزیان فرد توجه به ورزش بانوان، گسترش این رشته در شهرستان ها؛ جذب حامی مالی و برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری و حضور موفق در لیگ های کشوری، مواردی بود که به آنها تاکید کرد.

وی در پایان گفت: زیر ساخت این رشته در تمامی شهرستان های استان برای گسترش این رشته فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار