اولین تیزر نمایش "غرب حقیقی" منتشر شد

تهران (پانا) - نمایش غرب حقیقی(True West) نوشته سم شپارد و ترجمه امیر امجد که تهیه کنندگی آن را پرویز پرستویی برعهده دارد و توسط امیدسعیدپور کارگردانی شده از یکشنبه30 شهریور ماه جاری، ساعت 18.30 در سالن تئاتر مستقل روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین تیزر نمایش "غرب حقیقی" منتشر شد

تیزر این نمایش را بهرام شادانفر گرافیست ، نویسنده و کارگردان تئاتر طراحی و تولید کرده که در آن یکپارچگی المان های گرافیکی این اثر با دیگر اقلام تبلیغاتی حفظ شده است. شادانفر که طراحی جلد بیش از 100 عنوان کتاب و طراحی اقلام تبلیغاتی جشنواره های متعدد تئاتری را در پرونده کاری دارد ساخت تیزر چندین نمایش و فستیوال را نیز پیش از این انجام داده که نشان داده است که سبک ویژه خود را در آثار گرافیکی دارد.

بازیگران نمایش غرب حقیقی محمد چرختاب، امید سعیدپور و بیتا ازادی هستند.

مدیر اجرایی این نمایش سنا پورسعیدی، مدیر پروژه میلاد مولوی، مدیر تولید علی سلیمانی، مدیر صحنه مجتبی درویش زاده

و دستیاران کارگردان مهدی کریم زاده هستند.

طراحی صحنه این نمایش را هاله ذرخورد، طراحی نور را امیر پورحکمت، طراحی گریم را سامان مه ابادی، طراحی لباس را سینا ایرانپور بر عهده دارند و در این گروه ، دستیار نور فرهاد عبدی و دستیار گریم هانیه شعبانی همکاری می کنند.

آهنگسازی نمایش غرب حقیقی را فرهاد حق سالمی انجام داده است و گروه نوازندگان عطا قویدل(ساکسیفون)، امیر حسین هاتفی(پیانو)، فرهاد سلطانی(گیتار الکتریک)، فرهاد حق سالمی(چلو) موسیقی این نمایش را اجرا کرده اند.

طراح پوستر و بروشور را شاهین علوی، ساخت تیزر بهرام شادانفر،روابط عمومی زهرا شایان فر وعکاس این پروژه ساینا قادری هستند.

علاقه مندان به دیدن نمایش غرب حقیقی می توانند برای بهره مندی از تخفیف سه اجرای آغازین این نمایشی از طریق سایت تیوال اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار