آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان برگزار شد

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش‌وپرورش آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان برگزار شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آمورش و پرورش، صبح امروز آئین بازگشایی دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان با حضور محسن حاجی میرزایی، روسا و معاونان و تعدادیاز کارکنان دو دانشگاه در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد.

در این آئین وزیر آموزش‌وپرورش با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به دانشجو معلمان به سخنرانی پرداخت و قبل از آن روسای دو دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان گزارشی از روند آموزشی دانشگاه خود ارائه دادند.

در این آئین نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه شهید رجایی ضمن خیرمقدم، به تشریح شرایط فعلی دانشگاه شهید رجایی پرداخت و اظهار کرد: ثبات مدیریت‌ها در آموزش‌وپرورش به افزایش کیفت کار در دانشگاه‌ها منجر می‌شود.

حجت‌الاسلام فضلعلی افزود: همفکری و تعامل بیشتر نهاد رهبری و آموزش‌وپرورش می‌تواند در تقویت و توسعه دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان مؤثر باشد.

در ادامه عظمتی با قرائت بخشی از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص دو دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه شهید رجایی نقشی بی‌بدیل در تربیت دبیران متخصص دارد و در شرایط کرونایی با تلفیق روش‌های حضوری و الکترونیکی آموزش‌های عملی را ارائه داده است.

وی افزود: امیدواریم با آمورش نیروهای خلاق و متفکر آینده‌ای روشن را برای این کشور رقم بزنیم.

در بخش دیگری از برنامه، رئیس دانشگاه فرهنگیان با تبریک سال جدید تحصیلی اظهار کرد: تمام دنیا معتقدند آموزش‌وپرورش خونی در رگ و پوست جامع است و معلمین مهم‌ترین عامل توسعه جامعه است.

حسین خنیفر گفت: تحول باید همواره در دستور کار باشد، شبکه شاد کار بزرگی بود که باید همدلانه آن را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در ۳۱استان دانشگاه دارد و فعالیت می‌کند، اظهار کرد: هدف و تلاش ما ارائه آموزش‌های حضوری است و به اصل بودن آن معتقدیم اما در شرایط کرونایی ناچار شدیم آموزش‌های تلفیقی را ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: بیش از ۶۰هزار دانشجو داریم و جذب بیش از ۲۰۰عضو هیئت‌علمی دانشگاه ازجمله فعالیت‌های اخیر این دانشگاه است.

در ادامه این برنامه چند تن از اساتید دانشگاه در این برنامه به نکاتی در خصوص دغدغه‌های اساتید و دانشجو معلمان اشاره و پیشنهاد‌هایی را نیز ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار