تشکیل جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان فاروج

فاروج (پانا) -جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان فاروج درآموزشگاه شهید باهنر باحضوراعضای شورای آموزش وپرورش تشکیل گردید.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان فاروج

به گزارش پانا ،خلیل ذوقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج اظهار داشت: نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهادها به تنهایی قادر به حل مسائل این حوزه نیست و نیازمند مشارکت همگانی است که در این خصوص شورای آموزش و پرورش زمینه خوبی را فراهم کرده است.

مدیر آموزش و پرورش فاروج در ادامه گفت: شورای آموزش و پرورش در نگاه رهبری نیز جایگاه ویژه ای دارد به گونه ای که رهبر انقلاب فرمودند: شوراهای آموزش و پرورش، تبلور اراده مردم و نظارت همگانی بر تعلیم تربیت است؛ و این نشان از اهمیت این شورا است.

ذوقی ضمن ارائه گزارش عملکرد آموزش پرورش شهرستان در یک سال گذشته در فاروج، تصمیم گیری و پیگیری مصوبات پروژه مهر، برنامه ریزی و پیگیری ، شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، ارائه راهکار جذب اعتبارات مورد نیاز، پیگیری راهکار کنترل بیماری کرونا را از جمله مصوبات و پیگیری های صورت گرفته شورای آموزش پرورش شهرستان عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع کرونا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری بارعایت پروتکل های بهداشتی ورعایت فاصله اجتماعی وهم از طریق تلویزیون و فضای مجازی توسط معلمان در حال انجام است تا آموزش دانش آموزان دچار وقفه و تعطیلی نشود واگر محیط مدارس شاداب باشد و برنامه آموزشی پویا مبتنی بر خلاقیت ، پرسشگری و کار جمعی و رشد مهارت اجتماعی کودکان داشته باشیم توسعه و پیشرفت بلند مدت کشور تضمین است.

درادامه امام جمعه محترم به مراقبت ازدانش آموزان درفضای مجازی اشاره کردونقش خانواده ها را دراین مورد تعیین کننده دانست وازحضورپررنگ فرهنگیان شهرستان درشبکه شاد تشکرکردند.

فرماندارمحترم تقارن آغاز سال تحصیلی وبازگشایی مدارس با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و افزود : ما باید با تمام توان و با برنامه ریزی دقیق در فکر نهادینه کردن این روزهای ارزشمند در ذهن دانش آموزان و آینده سازان این مملکت باشیم تا آنها درکنارآموختن علم از مسائل ارزشی آگاهی لازم را داشته و قدردان این روزها و کسانی که این آرامش را به ما هدیه دادند باشند.

فرماندار شهرستان فاروج بیان داشت : هدف از تشکیل این جلسه تسریع و تسهیل فعالیت های آموزش و پرورش، رفع موانع و جایگاه تحقق آیه شریفه "امرهم شورا بینهم" دانست و گفت: جهت تحقق این امر همه مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش وپرورش هستند.

در ادامه پیرامون مسائل آموزش وپرورش تبادل نظر صورت گرفت ومصوبات آن به تصویب اعضای شورا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار