در جلسه فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی مطرح شد:

دستگاه های اجرایی املاک و اموالی که هزینه بر و بلا استفاده است را در لیست فروش قرار دهند

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ویژه دولت برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های مازاد، فروش اموال غیر منقول مازاد دستگاه های اجرایی است عنوان کرد روند اقدامات دستگاه های اجرایی در معرفی و فروش اموال مازاد که نگهداری آنها هزینه بر و نیز بلا استفاده است قابل قبول نیست.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه های اجرایی املاک و اموالی که هزینه بر و بلا استفاده است را در لیست فروش قرار دهند

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در جلسه مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی با انتقاد از روند اجرای این طرح در استان تصریح کرد: سهمیه تعیین شده برای استان از قبل فروش اموال مازاد ۱۷۰۰ میلیارد تومان است که به جهت محدودیت زمانی می بایست اهتمام جدی تری انجام بگیرد.

وی افزود: برخی دستگاه های اجرایی هنوز از معرفی اموال مازاد امتناع می ورزند که در صورت تداوم این روند، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان نسبت به مازاد اعلام کردن اموال بلااستفاده دستگاه های اجرایی اقدام می کنیم.

شهریاری گفت: این سیاست دولت علاوه بر اینکه موجب اتمام پروژه های عمرانی و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و دیگر هزینه های لازم می شود، بهره‌وری دستگاه ها را نیز از طریق حذف هزینه های زائد نگهداری بالا می برد.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هزینه های نگهداری اموال مازاد یکی از دلایل بهره وری پایین دستگاه های اجرایی است که هر چه سریعتر باید نسبت به تعیین تکلیف این اموال اقدام لازم انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار