مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء موفق‌ترین رده در سطح سپاه استان تهران شد

تهران(پانا)- جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از یگانها و فرماندهان برتر رده های سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء موفق‌ترین رده در سطح سپاه استان تهران شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو در تشریح این خبر گفت: نهمین جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از یگانها و فرماندهان برتر سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران برگزار شد که در این مراسم سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)استان تهران به عنوان برترین نیرو و هادی حفیظی به عنوان موفق‌ترین فرمانده در سطح سپاه استان تهران انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است؛ تصریح کرد: بصیرت و شناخت راه مستقیم ،معنویت، عبادت، تقوی و تواضع ، عزم راسخ ، احساس مسئولیت ، آمادگی برای مجاهدت ، شجاعت و قدرت فرماندهی از جمله ملاک‌های برگزاری جشنواره مالک اشتر می باشد .

صیدلو در پایان این موفقیت ارزنده را به جامعه فرهنگیان استان تبریک و توفیقات روز افزون در تمامی عرصه‌ها را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان از خداوند منان مسئلت نمود.

گفتنی است این مراسم که صورت ویدئو کنفرانس با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء ، سردار ولی‌زاده فرمانده لشکر عملیاتی ۲۳ خاتم الانبیاء، معاونین سپاه استان، فرماندهان نواحی، فرماندهان یگان‌های امنیتی ، مسئولان اقشار و جمعی از مسئولان و فرماندهان استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار