چگونگی پرداخت حقوق معلمان غیردولتی در سال تحصیلی کرونایی

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی درباره چگونگی پرداخت حقوق و بیمه معلمان در سال تحصیلی کرونایی توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی پرداخت حقوق معلمان غیردولتی در سال تحصیلی کرونایی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی درباره چگونگی پرداخت حقوق و بیمه معلمان مدارس غیردولتی باتوجه به شرایط موجود در سال تحصیلی کرونایی بیان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌هایی که امسال با صندوق حمایت از موسسان انجام شده، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای موسسان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امسال با حمایت‌های انجام شده از سوی صندوق و با کمک دولت ۲۵ درصد بیمه معلمان غیردولتی را پرداخت کنیم تا کمکی به موسسان مدارس غیردولتی برای پرداخت حقوق و حق معلمانشان باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه با کمک‌های در نظر گرفته شده به هیچ عنوان بهانه‌ای برای کاهش حق و حقوق معلمان وجود ندارد، گفت: موسسان نباید به این بهانه که، چون آموزش مجازی، غیرحضوری یا با تعداد ساعات کمتر برگزار می‌شود، حقوق معلمان را کاهش دهند.

زینی وند تاکید کرد: در الگوی شهریه میزان حقوق پیشنهادی معلمان در نظر گرفته شده است و حتما باید این حقوق به طور کامل پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه در مدارس غیردولتی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور کامل مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار کرد: کاملا شرایط حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس فراهم است و در مواردی به جای آنکه موسس یک کلاس ۲۰ نفره داشته باشد ۲ کلاس ۱۰ نفره با دو معلم مجزا در نظر گرفته است تا فاصله گذاری و دیگر موارد دستورالعمل‌های بهداشتی در بهترین شرایط ممکن انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار