جهانشاهی: هنر انقلابی، هنری سازنده و بیانگر هویت ایرانی اسلامی است

تهران (پانا) - سعید جهانشاهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 تهران معتقد است هنر انقلابی ،هنری سازنده و بیانگر هویت ایرانی اسلامی است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جهانشاهی: هنر انقلابی، هنری سازنده و بیانگر هویت ایرانی اسلامی است

سعید جهانشاهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 تهران در در آیین تقدیر از رتبه ها و برگزیدگان کشوری مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت دانش آموزی منطقه 14 که با حضور محمود عباس زاده خونیقی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14، کارشناس مسولان فرهنگی هنری و قرآن و عترت اداره منطقه و سایر میهمانان در سالن جلسات اداره منطقه 14 برگزار شد، گفت: کسانی که با هنر زندگی می‌کنند روحیه ای عاطفی دارند و شما دانش آموزان هنرمند باید سعی کنید همیشه رو به جلو باشید و پیشرفت کنید.

جهانشاهی افزود: قدر هنرتان را بدانید و به این نکته توجه داشته باشید که جایگاه شما رفیع است و در هر جا به هنر شما نیازمندند، باید از فرصت به‌وجود آمده در مسابقات نهایت استفاده را بکنید و خود را رشد دهید.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 در ادامه بیان کرد: هنر انقلابی، هنری سازنده، هنری بیانگر فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی است.

وی در پایان گفت: از اولیا، مدیران، معاونان پرورشی و مربیان تربیتی به خاطر زمینه سازی حضور دانش آموزان در مسابقات و معاون پرورشی منطقه و کارشناسان ذیربط به جهت هدایت راهبردی این دانش آموزان در مراحل مختلف مسابقات کمال تشکر را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار