تقدیر گراوند از رتبه های برتر کشوری منطقه ۱۱ در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری

تهران ( پانا) - آیین تقدیر از دانش آموزان حائز رتبه کشوری در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری(فردا)، با حضور قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱، غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مدیران و معاونین پرورشی مدارس حائز رتبه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر گراوند از رتبه های برتر کشوری منطقه ۱۱ در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری

در این نشست صمیمی، گراوند با اشاره به ارتقای چشمگیر برگزیدگان کشوری اظهار کرد: فعالیت های پرورشی و فرهنگی تمام ساحتی است و تمامی این ساحت ها ریشه در روح بشر دارد و این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان، خانواده‌های دانش آموزان، مدیران، مربیان و معاونین پرورشی و دست اندرکاران این امر، تبریک گفت.

گراوند افزود: در سند تحول بنیادین نگاه عمیقی به مسابقات فرهنگی و هنری شده است زیرا به لحاظ معنوی و علمی برای آینده دانش آموزان بسیار کارساز است. تربیت دانش آموزان، مقدم بر آموزش است و فعالیت های فرهنگی و هنری مادام العمر با دانش آموزان ماندگار خواهد بود.
گراوند تاکید کرد: دانش آموزان با شرکت در مسابقات فرهنگی ضمن شکوفا کردن استعدادها و توانمندی های خود با سایر هنرمندان نیز به رقابت می پردازند. برای ما مهمتر این است که دانش آموز، خودش را نشان دهد و با دانش آموزان دیگر هم افزایی داشته باشند. مسابقات کمک می کند که دانش آموزان به سمت هنر و مهارت رفته و دانش آموزان دیگر هم تشویق شوند و به سمت کسب هنر و مهارت حرکت کنند.
در ادامه، عنایت مهر ضمن قدردانی از زحمات دانش آموزان، مدیرن و معاونین پرورشی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، ایجاد فضای شاد و نشاط در مدرسه است و امسال با توجه به شرایط کنونی جامعه در مبارزه با کوید 19تمامی رشته ها به صورت مجازی برگزار شد و شاهد پیشرفت دانش آموزان در کسب رتبه های برتر در این دوره از مسابقات بودیم. وی با اشاره به اهمیت نقش تربیت در فرآیند آموزش دانش آموزان، خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما در کنار تحصیل با فعالیت در زمینه رشته های فرهنگی و هنری به رشد تمام ساحتی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دست خواهند یافت .
در پایان این جلسه، از ۱۴ دانش آموز برتر منطقه در مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری (فردا) تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار